مدارس کدام شهرها سه‌شنبه 12 آذر تعطیل است؟

تهران (پانا) - به دنبال آلودگی و برودت هوا و شیوه بیماری آنفولانزا در برخی شهر‌های کشور، مدارس برخی از استان‌ها فردا سه‌شنبه ۱۲ آذر تعطیل است.

کد مطلب: ۹۷۳۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کدام شهرها سه‌شنبه 12 آذر تعطیل است؟

تمامی مدارس کاشان روز چهارشنبه تعطیل است

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کاشان تمامی مدارس مقاطع تحصیلی در شهر کاشان فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش مهر، جواد مزروعی شامگاه سه شنبه در پایان جلسه کمیته شرایط اضطراری آلودگی هوای شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به استمرار آلاینده های جوی، میانگین شاخص آلایندگی در کاشان به بیش از ۱۵۰ppm رسیده است.

وی افزود: با تصمیم کمیته شرایط اضطراری آلودگی هوای کاشان مقرر شد، تمامی مدارس مقاطع تحصیلی و مهدهای کودک شهر کاشان به جز بخش های نیاسر، برزک، قمصر و شهر مشکات فردا چهارشنبه تعطیل شود.

مدارس تربت حیدریه فردا تعطیل اعلام شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه گفت: با توجه به شیوع آنفلوانزا و برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس این شهرستان فردا چهارشنبه تعطیل است.

محمدرضا قرایی در گفتگو با مهر در خصوص تعطیلی مدارس این شهرستان با توجه به شیوع آنفلوانزا، گفت: تا این لحظه هیچ نشانی از ابتلای دانش آموزان این شهرستان به آنفلوانزا مشاهده نشده، اما به منظور پیشگیری از ابتلای دانش آموزان، فردا چهارشنبه کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس شهرستان مه ولات نیز فردا تعطیل اعلام شده است.

مدارس ابتدایی تکاب برای دومین روز متوالی تعطیل شد

رئیس شورای آموزش و پرورش تکاب گفت: مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستاهای تابعه این شهرستان به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا فردا چهارشنبه نیز تعطیل است.

محمود زمانی در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به گزارش‌های رسیده از برخی مدارس مبنی بر ابتلای برخی از دانش‌آموزان به این بیماری تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از شیوع بیماری، مدارس ابتدایی تعطیل شود که امروز سه شنبه نیز تعطیل بود.

وی بیان کرد: این تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا در میان دانش‌آموزان و توجه به سلامت آنان پس از بررسی‌ها و اعلام گزارش‌های نهادهای ذیربط از جمله آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان اتخاذ شده است.

فرماندار تکاب ادامه داد: علاوه بر تعطیلی مدارس، تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری آنفوانزا در میان دانش‌آموزان از جمله معاینه مستمر آنان پیش‌بینی و اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در سه روز گذشته نیز پزشکان و متخصصان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان وضعیت مدارس را به طور دقیق کنترل و پایش و نسبت به معاینه و مداوای دانش‌آموزان بیمار اقدام کردند.

دبستان ها و پیش دبستانی های کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع آنفولانزا تمامی مدارس دبستان و پیش دبستانی این استان فردا چهارشنبه تعطیل هستند.

هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای پیشگیری از شیوع بیماری و گسترش آن میان دانش‌آموزان این استان این تصمیم گرفته شده و بر مبنای آن روز چهارشنبه این مدارس تعطیل هستند.

وی افزود: سلامت دانش آموزان برای یکی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش این استان است.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

مجموع پیش دبستانی ها و دانش آموزان پایه اول ابتدایی و پایه اول مقطع متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید ۳۷ هزار نفر است.

۱۵ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در این استان ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ روانه کلاس های درس شدند.

به گفته سرپرست مرکز بهداشت کهگیلویه وبویراحمد شیوع بیماری آنفلوآنزا در استان تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ نفر را راهی بیمارستان کرد که ۵۰۰ نفر از آنها نیز بستری شدند.

آنفلوآنزا مدارس زاوه را در روز چهارشنبه تعطیل کرد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:به دلیل منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا تمامی مدارس شهرستان زاوه در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه تعطیل است.

مهدی مجیدی فرد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس تمامی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و نیز مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه تعطیل است.
وی اضافه کرد: این تصمیم پیرو مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان زاوه و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا گرفته شده است.

گفتنی است هشت نفر تا کنون در خراسان رضوی بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوآنزا جان خود را از دست داده اند که چهار نفر از این شمار در مشهد بوده اند.

بر اساس تصمیم شب گذشته شورای تامین شهرستان مه‌ولات نیز مدارس این شهرستان در دو روز سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل شدند. همچنین مدارس شهرستان تربت حیدریه در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا تعطیل است.

استان خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می‌دهند.

مدارس قم چهارشنبه تعطیل است

همه مدارس استان قم فردا چهارشنبه ۱۳ آذرماه به علت آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

به گزارش مهر،‌ اداره کل مدیریت بحران استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا و با موافقت استاندار قم مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه سیزدهم آذرماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به‌ علت آلودگی هوا تعطیل است.

لازم به ذکر است مدارس شهر قم در کلیه دوره‌های تحصیلی و مدارس بخش‌های سلفچگان و مرکزی شنبه ۹ آذرماه نیز به علت آلودگی هوا تعطیل اعلام شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار