طرح "پای درس ماه" ویژه مدیران و مربیان آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - معاون جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان در حاشیه اجرای طرح "دادرس" از برگزاری طرح "پای درس ماه" ویژه مدیران و مربیان آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۳۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح "پای درس ماه" ویژه مدیران و مربیان آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد

حیدرعلی خانبازی ضمن معرفی این طرح گفت: هشتمین دوره طرح دادرس امسال در حدود 400 مدرسه در طول مدت 16 ساعت در سطح استان اجرا می شود.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان افزود: با توجه به حادثه مدرسه شین آباد، مسئولین امر این ضرورت را دانستند که برنامه آموزشی ویژه برگزار شود که دانش آموزان یاد بگیرند در مواقع مواجهه با حوادث چگونه از خود محافظت و با آن مقابله کنند.
وی گفت: طرح دادرس بسیار موفق و مفید و با همکاری صمیمانه آموزش و پرورش همراه بوده است. شایان ذکر است مدیران مدارس نیز از این طرح استقبال گسترده ای داشته اند.
خانبازی در ادامه گفت: این آموزش ها تحت مباحث هشتگانه پناهگیری، خروج اضطراری، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، بانداژ، احیا، سی پی آر و ارزیابی مصدوم برگزار و پس از آن آزمون درون مدرسه ای کتبی اخذ و چهارده نفر از دانش آموزان انتخاب و به مرحله شهرستانی راه می یابند و افراد برگزیده وارد مرحله استانی و بعد از آن کشوری می شوند.
وی در پایان گفت: یکی دیگر از طرح های جمعیت هلال احمر برای مدیران و مربیان آموزش و پرورش طرح پای درس ماه می باشد، که دارای اهمیت بالایی است. در این طرح به مدیران و مربیان آموزش و پرورش در خصوص فرآیند های امدادی آموزش های لازم داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار