نشست کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)- هفتمین نشست کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 1398 در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد . ب صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان، نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان و دیگر اعضای کارگروه برگزار شد .

کد مطلب: ۹۷۲۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته در صندوق ذخیره و ثبات موسسه، جذب اعضای جدید را یکی از مهم ترین دستور کار کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان کرد و گفت: باید با اطلاع رسانی، زمینه برخورداری فرهنگیان استان از مزایای عضویت در صندوق فراهم شود .

وی بر حضور اعضای کارگروه استانی در جلسات مدیران مدارس شهرستانها و مناطق تابعه به منظور تبیین و توجیه برنامه ها و اطلاع رسانی اقدامات صندوق ذخیره و زمینه سازی برای عضویت افراد جدید تاکید کرد و در پایان گفت: صندوق ذخیره می تواند در بخش احداث فرهنگیان استان سرمایه گذاری نماید .

حسین علی محمدی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در کردستان نیز از همکاری اعضای کارگروه استانی و همراهی کمیته های شهرستانی در اجرای برنامه های ابلاغی و پیشبرد امور تشکر کرد .

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت و پیش بینی سود یک هزار میلیاردی صندوق در سال 98 را گواه عملیات مثبت اقتصادی آن دانست و با اشاره به رشد چشم گیر سود سالانه صندوق، آن را نشانه بلوغ موسسه عنوان کرد .

علی محمدی افزایش میزان سهم الشرکه اعضای صندوق را یکی از برنامه های استان عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به اعضای محترم برای برخورداری از مزایای این اقدام، گفت: میانگین سطح واریزی اعضای صندوق در ماه هر نفر یک و شش دهم درصد است که باید به میانگین نهایی موسسه یعنی پنج درصد ارتقاء یابد .

وی از پیش بینی پرداخت سهم دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 99 خبر داد و گف: مطابق عملکرد، پرداخت سهم دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است که امیدواریم مجلس محترم نیز نسبت به این موضوع با عنایت بیشتری توجه کند .

علی محمدی در ادامه گزارشی از وضعیت عضویت فرهنگیان استان در صندوق ذخیره ارائه کرد و با اشاره به بخشنامه ابلاغی استان به شهرستانها و مناطق برای عضویت افراد جدید، خواستار ارائه گزارش توسط شهرستانها و مناطق در این خصوص شد و گفت: برای تحقق جدی این نامه ، باید اقدامات به صورت جدی پیگیری شود .

گفتنی است در این نشست ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون راه کار های جذب اعضای جدید و افزایش سرمایه اعضای فعلی و جلوگیری از انصراف، مقرر شد اعضای کارگروه استانی در جلسات توجیهی مدیران مدارس شهرستانها و مناطق تابعه استان شرکت و طی مکاتبه ای از موسسه صندوق ذخیره درخواست شود در احداث واحد های مسکونی فرهنگیان استان کردستان سرمایه گذاری کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار