رابرت پتینسون «بتمن» جدید سینما

تهران (پانا) - رابرت پتینسون خون‌آشام خوش‌قیافه سری فیلم‌های «گرگ و میش» به زودی در فیلمی از مت ریوز در نقش بتمن ظاهر می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۱۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رابرت پتینسون «بتمن» جدید سینما

به گزارش آی ام دی بی، شخصیت بتمن یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی سینماست که تا کنون بازیگران زیادی در لباس آن به نقش آفرینی پرداخته اند.

آخرین بار این نقش توسط بن افلک در فیلم‌های شکست خورده «بتمن در برابر سوپرمن» و «لیگ «عدالت» بازی شده است؛ اما شاید محبوب‌ترین بازیگری که در لباس این شخصیت بازی کرده کریستین بیل باشد که سه گانه «شوالیه تاریکی» به کارگردانی کریستوفر نولان را بازی کرده بود و در آن شاهد تقابل بتمن با شخصیت جوکر بودیم.

فیلم جدید بتمن به کارگردانی مت ریوز (کارگردان فیلم‌های کلاورفیلد و ظهور سیاره میمون‌ها)، ساخت این فیلم را برعهده دارد. بعد از کناره گیری بن افلک از نقش بتمن، او به دنبال بتمن جوان خود گشت و رابرت پتینسون را برای آن برگزید. در ادامه تمامی جزئیات و اطلاعاتی که از این پروژه منتشر شده را بررسی می‌کنیم:

«بتمن» چه زمانی به سینما می‌آید؟

اکران این فیلم برای انتشار در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر) در آمریکای شمالی تنظیم شده، اما هنوز اکران آن در گیشه دیگر کشورها مثل چین و انگلستان اعلام نشده است.

بازیگران فیلم چه کسانی هستند؟

همانطور که گفته شد، رابرت پتینسون بازیگر اصلی فیلم بتمن است و تمرینات خود را برای آماده شدن آغاز کرده است. اعلام شده که او با ریگان ماچیدو و جوجیتسو برزیلی تمرین می‌کند. کسی که پیش از این با وین دیزل بازیگر سریع و خشن و اشتون کاپر و چارلی هونام کار کرده است.

پتینسون بعد از فیلم «گرگ و میش» به بازیگر فیلم‌های مستقل تبدیل شده بود و اخیراً نیز در فیلم سینمایی «فانوس دریایی» نقش آفرینی کرده که از مدعیان اسکار است. او می‌گوید تصمیم گرفته در فیلم‌هایی با بودجه بالا بازی کند.

زوئی کراویتز بازیگر دیگر این فیلم است که در نقش کت وومن یا زن گربه‌ای نقش آفرینی می‌کند. او بر خلاف پتینسون سابقه حضور در فیلم‌ها و انیمیشن کتاب‌های کمیک را دارد و در انیمیشن «بتمن لگو» صداپیشه بوده است. او همچنین در انیمیشن برنده اسکار «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» وظیفه صداپیشگی را بر عهده داشت.

پال دانو نقش تبهکاری به نام ادوارد نیگما که با لقب ریدلر نیز شناخته می‌شود، نقش آفرینی می‌کند. پیش از این جیم کری این نقش را در فیلم «بتمن برای همیشه» در سال ۱۹۹۵ بازی کرده بود. پیش از او قرار بود نقش ریلدر به جونا هیل برسد که البته او این نقش را رد کرد.

جفری رایت هم نقش رئیس پلیس جدید شهر گاتهام را دارد که در فیلم شوالیه تاریکی توسط گری اولدمن بازیگر برنده اسکار بازی شده بود. آخرین بازیگری هم که حضور آن قطعی شد، جان تورتورو در نقش کارمینه فالکون است که او نیز از دشمن‌های اصلی بتمن است.

نام‌های بزرگ احتمالی برای پیوستن به این پروژه

چند بازیگر نام آشنا و معروف برای پیوستن به این پروژه مطرح شده است. گفته می‌شود قرار است متیو مک کانهی بازیگر سریال «کارآگاه حقیقی» و فیلم «میان ستاره ای» برای ایفای نقش هاروی دنت/مرد دوچهره به این فیلم اضافه می‌شود. گفته می‌شود اندی سرکیس بازیگر نقش گالوم برای نقش آلفرد پنی ورث به این فیلم اضافه خواهد شد و در نهایت، کالین فارل دیگر بازیگر سریال «کارآگاه حقیقی» برای نقشی که هنوز مشخص نیست، در حال مذاکره است.

داستان بتمن از چه قرار است؟

اطلاعات کمی از داستان فیلم بتمن اعلام شده، اما گفته شده این فیلم روی داستان نسخه جوان بروس وین (بتمن) تمرکز دارد. برخی منابع نیز می‌گویند داستان فیلم در دهه ۱۹۹۰ روایت خواهد شد و بیشتر شاهد یک بتمن کارآگاه تا یک بتمن فوق قدرتمند هستیم.

«بتمن» دنباله فیلم جوکر است؟

به طور خلاصه جواب خیر است. رابرت پتینسون در مصاحبه‌ای این فیلم را این گونه توصیف کرد: این فیلم در دنیای دیگری خواهد بود. علاوه بر این از همان ابتدا گفته شده بود که بتمن رابرت پتینسون و جوکر تاد فیلپیس هیچ ربطی به هم ندارند و در فیلم جوکر هم تنها ارتباط این دو صحبت چند دقیقه‌ای جوکر با کودکی بروس وین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار