غلامرضا کریمی: پتانسیل دانشگاه شهیدرجایی در حوزه بین‌الملل چشم‌گیر است

تهران (پانا) - قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل و رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور پتانسیل دانشگاه شهیدرجایی در حوزه بین‌الملل را چشم‌گیر دانست و تاکید کرد این دانشگاه در حوزه جذب دانشجویان خارجی در زمینه تربیت دبیر فنی و حرفه‌ای پتانسیل بالایی دارد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا کریمی: پتانسیل دانشگاه شهیدرجایی در حوزه بین‌الملل چشم‌گیر است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهیدرجایی، سی‌و‌دومین نشست هیات رئیسه دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی با حضور غلامرضا کریمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل و رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست غلامرضا عظمتی، رئیس دانشگاه شهیدرجایی درباره عملکرد دانشگاه در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اداری و فعالیت‌های بین‌المللی توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه غلامرضا کریمی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های دانشگاه شهیدرجایی، عملکرد این دانشگاه را مناسب ارزیابی و بر رشد فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه شهیدرجایی تاکید کرد.

او به کسب رتبه دوم دانشگاه شهیدرجایی در حوزه بین‌الملل در بین همه دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور اشاره کرد و در حوزه جذب دانشجویان خارجی در زمینه تربیت دبیر فنی و حرفه‌ای این دانشگاه را دارای پتانسیل بالایی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار