دادستان کل کشور با بازداشتی‌های اعتراضات اخیر دیدار کرد

تهران (پانا) - دادستان کل کشور با حضور در زندان‌ تهران بزرگ با بازداشتی‌های اعتراضات اخیر دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۷۰۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دادستان کل کشور با بازداشتی‌های اعتراضات اخیر دیدار کرد

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر کسب اطلاع از وضع زندانیان و نظارت بر زندان‌ها، صبح امروز به عنوان یکی از نمایندگان آیت الله رئیسی از زندان بزرگ فشافویه بازدید و از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در ارتباط با اغتشاشات اخیر قرار گرفت.

در این بازدید که تعدادی از معاونان و مقامات قضایی، دادستان کل کشور را همراهی می‌کردند حجت الاسلام منتظری در جریان وضع زندانیان قرار گرفت و در گفت‌وگوی چهره به چهره با برخی مددجویان نسبت به شرایط آن‌ها کسب اطلاع و در موارد مورد نیاز دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید همچنین حجت الاسلام منتظری از وضع متهمان اغتشاشات اخیر جویا شد و در گفت‌وگو با برخی از این متهمان در جریان نحوه بازداشت و تحقیق از آن‌ها قرار گرفت.

روز گذشته (عصر جمعه) نیز در پی دستور آیت‌الله رئیسی برای تشکیل کمیته ویژه در قوه قضاییه جهت رسیدگی همه جانبه به موضوع طرح اصلاح مدیریت مصرف سوخت و مسائل رخ داده پس از اجرا شدن آن اسماعیلی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا به همراه القاصی مهر دادستان تهران به عنوان نمایندگان رییس قوه قضاییه ۴ ساعت از بازداشتگاه‌های متهمان اغتشاشات اخیر بازدید کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار