بابویی: برای ارتقای ورزش دانش‌آموزی گام‌ برداریم

تهران (پانا) - هشتیمن جلسه هیات رییسه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با حضور اکثر اعضای هیات رییسه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بابویی: برای ارتقای ورزش دانش‌آموزی گام‌ برداریم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، در ابتدای این جلسه حسین بابویی، رئیس فدراسیون گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در فدراسیون و برنامه‌های راهبردی و اقداماتی که برای اجرای مطلوب برنامه‌ها انجام شده است ارائه کرد.

او همچنین با یادآوری برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در تابستان 1398، گفت: این مسابقات با کمک و همکاری همکاران فدراسیون و استان‌های کشور و با حمایت‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت به شکل مطلوب در 5 استان کشور برگزار شد. امیدوارم با استمرار این حمایت‌ها و همراهی هیات رئیسه، در جهت ارتقای ورزش دانش‌آموزی و اجرای برنامه‌های فدراسیون گام برداریم.

در ادامه این جلسه صبوری، بازرس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی درباره مسائل مالی و اجرایی فدراسیون توصیه‌هایی داشت و هر یک از اعضای هیات رئیسه نظر و پیشنهاد خود را ارائه کردند.

شرکت نماینده یا قهرمان مدارس خارج از کشور به عنوان تیم سی‌وسوم در مسابقات ورزشی سال تحصیلی 99-1398 در دو رشته فوتسال و تنیس روی میز، برگزاری جلسه انجمن‌های ورزشی استان‌های کشور قبل از مسابقات در استان میزبان و برآورد هزینه آن در تفاهم‌نامه مالی با استان میزبان، وضعیت مالی فدراسیون در شش ماه اول سال جاری از دستورات این جلسه بود که از سوی اعضا بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار