زهرا مظفر: قاطع بودن در تصیم‌گیری نافی تکریم ارباب رجوع نیست

تهران (پانا) - جلسه کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران با حضور زهرا مظفر، مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و عبدالرضا فولادوند، مدیرکل و شهباز بیگی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهر تهران صبح امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۹۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
زهرا مظفر: قاطع بودن در تصیم‌گیری نافی تکریم ارباب رجوع نیست

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، زهرا مظفر تهران را پیشانی آموزش و پرورش کل کشور دانست و با قدردانی از مسئولان ارزیابی عملکرد مناطق گفت: «از اینکه این مسئولیت خطیر را پذیرفتید و در جبهه فرهنگی بدون مزد و با سختی‌ها و فراز و نشیب‌های فراوان به دولت، جامعه و نظام اسلامی خدمت می‌کنید سپاسگذاری می‌کنم.»

او به نقشه راه و منویات مقام معظم رهبری در استقرار نظام جامع رصد و ارزیابی تضمین کیفیت و ارتقای بهره‌وری در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: «آموزش و آگاهی‌بخشی باید در اولویت امور باشد زیرا بهبود عملکرد مدیران موجب می‌شود تا شاهد حضور مراجعان کمتری در ادارات باشیم.»

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به شعار آگاهی، پیشگیری و بهبود عملکرد اشاره و بر پرهیز از سطح‌بندی و سرعت در حسابرسی و پیگیری کارها و فعالیت‌ها تاکید کرد. او افزود: «تکریم ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت است. شما چشم و گوش مدیر منطقه هستید.»

مظفر ادامه داد: «باید با همه مخاطبان به یک شکل رفتار کنیم. بی‌طرفی ما بسیار مهم است. قاطع بودن در تصیم‌گیری نافی تکریم ارباب رجوع نیست. ارزیابی دستگاه براساس منطق و مبتنی بر صداقت باید باشد. ما با صداقت در ارائه آمار به دستگاه‌های تصمیم‌ساز، تاثیرگذار هستیم.»

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: «مسائل مالی، اردویی، آموزشی و پرورشی مدارس بسیار اهمیت دارد تا رصد شوند. در اسناد مالی مدیر ملزم است مصوبه شورای مالی مدرسه را ضمیمه کند. ارزیابی مامن و پناهگاه مخاطبان است.»

او خواستار خودداری از سوگیری در فعالیت‌ها شد و گفت: «همه اعضای یک پیکر هستیم و همکاران فرهنگی ما بی‌ادعا و خالصانه در هر پستی که باشند کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند و با ایثارگری خود پیرو راه شهدا هستند.»

در این جلسه از گراوند، رئیس سابق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار