در نشست مطبوعاتی مشترک مسئولان دخیل در افزایش قیمت بنزین مطرح شد

پورسیدآقایی: اگر احساس کنیم سهمیه بنزین کم است وزارت کشور آن را افزایش می‌دهد

تهران (پانا) - معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از آمادگی وزارت کشور جمهوری اسلامی برای افزایش سهمیه سوخت خودروها خبرداد.

کد مطلب: ۹۶۹۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پورسیدآقایی: اگر احساس کنیم سهمیه بنزین کم است وزارت کشور آن را افزایش می‌دهد

محسن پورسید آقایی در جریان نشست خبری مشترک با مسئولان و نهادهای دخیل در افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در ایران که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری و با حضور سخنگوی دولت برگزار شد، اظهار کرد: «در مورد حمل و نقل بررسی‌های خوبی انجام شده است و با آمادگی در این حوزه طرح افزایش قیمت بنزین انجام شد.»

او ادامه داد: «برای تاکسی‌ها، وانت بارها، تاکسی‌های اینترنتی و سایر وسایل حمل و نقل سهمیه‌های مشخصی در نظر گرفته شده است. مترو و اتوبوس مثل گذشته فعال است، مترو سرویس مناسب و استانداردی نیز ارائه می‌دهد.»

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: «اگر جایی احساس کنیم سهمیه کم است، وزارت کشور آمادگی دارد آن را افزایش دهد. خودروهای دوگانه‌سوز از جمله مواردی بود که سهمیه آنان روز شنبه از ۲۰۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر افزایش پیدا کرد.»

او همچنین بیان کرد: «سهمیه‌ها فعلا در نظر گرفته شده است بنابراین امکان افزایش نیز وجود دارد. تنها جایی که برایش سهمیه در نظر گرفته نشده است تاکسی‌های شخصی است که چون ساماندهی ندارد کاری نتوانستیم بکنیم.»

این مقام مسئول در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: «تاکسی‌های اینترنتی هم سهمیه دارند. در را باز کردیم کسانی که مسافرکشی شخصی می‌کنند در این شرکت‌های اینترنتی ثبت نام کنند. هم موضوع جا به جایی مسافر ساماندهی می‌شود و هم آن‌ها نیز سهمیه دریافت می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار