فیلم جنگی «میدوی» صدرنشین باکس‌آفیس شد

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «میدوی» به کارگردانی رونالد امریش، که روایتی از نبرد میدوی در جنگ جهانی دوم است، صدرنشین گیشه این هفته آمریکا خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۷۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فیلم جنگی «میدوی» صدرنشین باکس‌آفیس شد

به گزارش ورایتی، فیلم سینمایی «میدوی» به کارگردانی رولند امریش، کارگردان آلمانی، که از این هفته اکران خود را در سینماهای امریکا آغاز کرده است، با رسیدن به فروش ۱۷ میلیون دلاری، امروز صدرنشین باکس آفیس هفته افتتاحیه شد.

این فیلم درباره نبرد میدوی در سال 1942 است که در منطقه پاسیفیک بین امریکا و ژاپن اتفاق افتاد. اد اسکرین، پاتریک ویلسن و وودی هرلسون بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) به کارگردانی مایک فلانیگان که بر اساس داستانی از استفن کینگ ساخته شده است و ادامه‌ای بر فیلم مطرح The Shining (درخشش) ساخته استنلی کوبریک فقید است بعد از «میدوی» در جایگاه دوم فروش هفته اول قرار گرفته است. این فیلم فروشی در حدود ۱۳.۵ میلیون دلار را تا امروز ثبت کرده است.

دو فیلم سینمایی «بازی با آتش» playing with Fire با بازی جان سینا و فیلم «آخرین کریسمس» (Last Christmas) با بازی امیلیا کلارک با فروش حدود ۱۲ میلیون دلاری برای جایگاه سوم رقابت می‌کنند.

«ترمیناتور: سرنوشت تاریک» نیز در حدود ۱۰ میلیون دلار فروش می‌کند و هنوز شانس ماندن در بین پنج فیلم پرفروش را دارد. این فیلم ۹۴ میلیون دلار در گیشه داخلی و ۳۷ میلیون دلار در گیشه‌های بین المللی فروش داشته که هنوز هم یک فاجعه بزرگ برای دیزنی محسوب می‌شود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار