بازدید رییس مدارس غیردولتی از مجتمع آموزشی در منطقه۲ تهران

تهران (پانا) - مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در مجتمع آموزشی غیردولتی ربانی واقع در منطقه ۲ حضور یافت.

کد مطلب: ۹۶۷۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رییس مدارس غیردولتی از  مجتمع آموزشی در منطقه۲ تهران

به گزارش روابط عمومی شهر تهران، مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش امروز در مجتمع آموزشی ربانی منطقه 2 حضور یافت.

شایان ذکر است در این بازدید مدیر مجتمع آموزشی ربانی با استفاده از پاورپوینت نسبت به استاندارد سازی فضای آموزشی و تربیتی بر اساس سند تحول بنیادین جهت تمامی پایه های آموزشگاه توضیحاتی ارائه نمود.

خانم ربانی، مدیر این مجتمع از عملیاتی شدن آموزش بر اساس اهداف تربیتی، ایمان باوری، مفتخر به ایرانی بودن، وفادار به ارزشهای اسلامی، ملی و تربیت کار آفرین و... در آموزشگاه خبر داد.

در ادامه، مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی نیز از این برنامه ریزی دقیق و اجرایی شدن سند تحول در یک مجتمع آموزشی غیر دولتی تقدیر و تشکر نمود.

در پایان زینی وند به همراه میر شفیعی مدیر منطقه و سلیمانی مدیرکل مدارس غیر دولتی با حضور در کلاس درس از نزدیک بااهداف آموزشی و تربیتی مجتمع بر اساس سند تحول آشنا گردیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار