معاون پرورشی و فرهنگى آموزش و پرورش آذربایجان غربى:

تربیت یک امر فرآیندى و نیازمند زمان است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگى آموزش و پرورش آذربایجان غربى جریان تربیت را یک موضوع فرآیندى و نیازمند زمان دانست.

کد مطلب: ۹۶۷۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت یک امر فرآیندى و نیازمند زمان است

قدرت اله قاسمى در گردهمایی دو روزه معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان که از صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان ارومیه در حال برگزاری است ،با اشاره به ارتباط بین فعالیت هاى مجموعه پرورشى آموزش و پرورش و جریان تربیت گفت: رسیدن به حیات طیبه هدف نهایی سند تحول بنیادین است که تحقق این مهم نیازمند توجه به فعالیت هاى مختلف بخش پرورشى نظام تعلیم و تربیت می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربى افزود: امر مهم تربیت که بُعدها و بخش هاى مختلف و گوناگونی دارد یک موضوع فرآیندی و نیازمند به زمان است و متولیان این جریان باید بدون خستگی و با راهکارهاى به روز و تأثیرگزار در این راه گام بردارند.

قاسمى به وضعیت فعلى مجموعه معاونت پرورشى نیز اشاره کرد و گفت: سیستم آموزش و پرورش همواره تعییرات مختلفى را به خود دیده و می بیند که معاونت پرورشی نیز از این قاعده مستثنی نیست بدین صورت که این مجموعه در حال حاضر از لحاظ اعتبارى سخت ترین روزهای خود را در حال گذر است.

وی ادامه داد: نگاه ما به فعالیت هاى پرورشى باید یک نگاه نقادانه به گذشته و یک نگاه امیدوارانه به آینده بوده و از پتانسیل هاى موجود مجموعه بهره کافی و لازم را ببریم.

قاسمى با تأکید بر برگزارى اجلاسیه نماز در تاریخ ٢٢ آبان ماه در سراسر استان گفت: توجه به نماز و ایجاد حس مرتبط با این فریضه الهی در دانش آموزان وظیفه ما در قبال دانش آموزان است که در این راستا اجلاسیه نماز و بانگ زیبای اذان در همه مدارس استان روز ٢٢ آبان ماه برگزار خواهد شد لذا برگزارى مطلوب و در شأن نماز این برنامه مورد تأکید و مطالبه آموزش و پرورش استان به حساب می اید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار