معاون سیاسی اجتماعی استاندار: میزبانی رویدادهای ورزشی در سیستان و بلوچستان موجب توسعه آن می شود

اهواز (پانا) - معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری و میزبانی رویدادهای مهم ورزشی در این استان علاوه بر انعکاس تصویر مثبت آن باعث توسعه و آبادانی این منطقه خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۶۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی اجتماعی استاندار: میزبانی رویدادهای ورزشی در سیستان و بلوچستان موجب توسعه آن می شود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در دیدار بارئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور، اظهار کرد: عملکرد حوزه ورزش و جوانان در توسعه زیرساخت های ورزشی در سراسر استان و همچنین موفقیت های اخیر در ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی مطلوب است.

او از میزبانی مسابقات ماراتون دوچرخه سواری جایزه بزرگ تفتان نیز استقبال کرد، زیرا که باعث خواهد شد منطقه بکر و زیبای تمین تا تفتان به همه ی مردم ایران معرفی شود.

زینی وند افزود: هر وقت تصویر مثبتی به کمک رویدادهای مهم ورزشی از استان مخابره شود در توسعه و آبادانی این استان مرزی کمک خواهد کرد، چون سرمایه‌گذاران رغبت بیشتری خواهد داشت در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای نیز در این دیدار گفت: تحول و عملکرد بسیار خوب ارزشمند هیات پهلوانی و زورخانه ای استان با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان قابل تحسین است.

جوهری خاطر نشان کرد: طی بازدید روز گذشته از ظرفیت جذاب و تاریخی شهر سوخته، تصمیم گرفتیم تا برنامه پر بیننده "گردان گود" را از این محل تاریخی و باستانی پخش و ضبط کنیم.

او یکی از اهداف برنامه "گردان گود" را معرفی آثار تاریخی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان با تلفیق مسابقات ورزشی عنوان کرد تا برای مخاطبین جذابیت منحصر به فرد داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این دیدار اظهار داشت: با همکاری و تعامل استانداری در چند ماه اخیر، استان سیستان و بلوچستان شاهد چندین میزبانی مهم از رویدادهای ورزشی بوده، که تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت.

ادهم کرد گفت: با موافقت فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای میزبان مسابقه جذاب و پر بیننده گردان گود در نوروز ۹۹ در محل تاریخی و باستانی شهر سوخته خواهیم بود.

شایان ذکر است: در پایان این جلسه نشان پهلوانی و زورخانه‌ای توسط جوهری رئیس فدراسیون کشور به زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار