نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی:

شوراهای دانش‌آموزی زمینه‌ساز رشد اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان است

دیر،بوشهر(پانا)_نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات شورای دانش‌آموزی تجربه‌ای برای مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در آینده است.

کد مطلب: ۹۶۴۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش‌آموزی زمینه‌ساز رشد اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان است

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر، سکینه الماسی در آیین بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در دبیرستان شهید محمد منتظری دیر اظهار داشت: شرکت در انتخابات شورای دانش‌آموزی تجربه‌ای برای مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در آینده است و گزاف نگفته‌اند که دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نقطه آغاز تحولات اجتماعی در ایران اسلامی هستند، بیان کرد: وجه تمایز ممالک پیشرفته و توسعه‌یافته با کشورهای جهان سوم،کارآمدی آموزش و پرورش در آن کشورهاست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ نیروی انسانی در شهرستان دیر گفت: امروز جامعه ما به افراد باسواد و توانمند بیش از پیش نیاز دارد و دانش‌آموزان همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس که کشور زیر آتش دشمن بود در جبهه‌ها حاضر شده و شهید حسین فهمیده‌ها را تقدیم این مملکت کردند، اکنون نیز در عرصه‌های مختلف به کشور خود کمک کنند.

الماسی انتخابات شورای دانش‌آموزی را کاری ارزشمند دانست و افزود: شوراهای دانش‌آموزی در راستای توسعه و تقویت آموزش و پرورش بازوان توانمندی برای مدیران و مسؤولین آموزش و پرورش هستند.

وی ادامه داد: با امکاناتی که در حال حاضر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر کشور حتی روستاهای دور افتاده فراهم است، شما می‌توانید موفق‌تر از دانش‌آموزان سابق باشید.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی افزود: از شما دانش‌آموزان توقع داریم با تلاش‌ها، همکاری‌ها و حمایت‌هایی که از والدین و مربیان خود دارید به روند برگزاری باشکوه‌تر انتخابات اسفندماه سال جاری کمک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار