ارائه خدمات امدادی هلال احمر برای 121 شهروند در پیاده روی جمعه

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد، نیروهای امداد و نجات، اعضای داوطبان و جوانان در پیاده روی روزگذشته/ جمعه/ برای 121 شهروند زنجان خدمات ارائه دادند.

کد مطلب: ۹۶۴۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات امدادی هلال احمر برای 121 شهروند در پیاده روی جمعه


شهرام میرزایی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 18 نفر از نیروهای امداد و نجات به همراه 2 دستگاه آمبولانس برای شهروندانی که در پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی در منطقه گازوانگ زنجان حضور داشتند خدمات ارائه دادند.
وی خاطرنشان کرد: این نیروها برای 120 نفر تست فشار خون رایگان انجام دادند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای یک شهروند نیز درمان سرپایی ناشی از سوختگی ارائه شد.
میرزایی با بیان اینکه جوانان، داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در مراسم پیاده روی حضوری چشمگیر داشتند، اظهارداشت: علاوه بر این نیروهای داوطلبان و امدادگران نیز برای شهروندان خدمات ارائه کردند.
وی یادآوری کرد: زندگی سالم به دور از هرگونه دغدغه و آسیب اجتماعی نیازمند فکر و ذهن سالم است واین مهم با داشتن جسم و روح سالم محقق می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با بیان اینکه حمایت از سلامت و زندگی انسان ها یکی از اهداف جمعیت هلال احمر به شمار می رود، گفت: اعضای جوانان با در مسیر پیاده روی با در دست داشتن پلاکاردهای حاوی پیام های تاثیر گذار با هدف اجتماعی کردن به پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام کردند.
میرازیی تاکید کرد: آگاهی بخشی به جامعه بخصوص نسل جوان در زمینه مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی امری ضروری است و این آگاهی برای مقابله با اعتیاد مهمترین گام در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه محسوب می شود.
وی اظهارداشت: انجام تست فشار خون و ارائه خدمات درمانی سرپایی، اعضای جوانان اقدام به جذب جوانان در هلال احمر کردند و 20 جعبه کمک های اولیه نیز اهدایی هلال احمر به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار