مشارکت دانش آموزان در شورای دانش آموزی موجب افزایش مسئولیت و تعهد دانش آموزان می شود

بوشهر(پانا)_بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با شعار "شوراهای دانش‌آموزی طلایه‌دار گام دوم انقلاب" در یکهزار و ۵۷۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دانش آموزان در شورای دانش آموزی  موجب افزایش مسئولیت و تعهد دانش آموزان می شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدرسه دخترانه زینبیه بوشهر گفت: با همکاری مدیران ، معلمان و مربیان زمینه مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان در شورای دانش آموزی فراهم شده است .

سیروس فتحی افزود : امسال انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در یکهزار و ۵۷۰ مدرسه و برای ۱۷۳ هزار دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی تا دوازدهم برگزار می‌شود که از این شمار ۸۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و ۸۷ هزار دانش‌آموز پسر هستند.

فتحی تصریح نمود : بنا بر قانون انتخابات شورای دانش‌آموزی مدرسه‌های ابتدایی با جمعیت تا ۱۰۰ دانش‌آموز پنج عضو برگزیده، مدرسه‌های با جمعیت ۱۰۱ تا ۱۵۰ دانش‌آموز هفت عضو شورا و مدرسه‌های با جمعیت بیش از ۱۵۰ نفر نیز می‌توانند ۹ نماینده در شورا داشته باشند.

همچنین برای مدرسه‌های متوسطه اول و دوم با جمعیت تا ۲۵۰ نفر پنج عضو در شورا، مدرسه‌های با جمعیت ۳۵۰ نفر هفت عضو، مدرسه‌های با جمعیت تا ۵۵۰ نفر ۹ عضو و بیش از آن ۱۱ عضو در شورای دانش‌آموزی خواهند داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدرسه‌هایی که قابلیت اجرای انتخابات به‌صورت اکترونیکی را دارند امسال انتخابات آنها به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

او خاطر نشان کرد : مشارکت دانش آموزان در شورای دانش آموزی موجب افزایش مسئولیت و تعهد دانش آموزان می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار