مرد جوان متهم به قتل همسر معشوقه‌ اش شد

تهران (پانا) - مرد جوان که متهم است شوهر معشوقه سابق خود را به ضرب گلوله به قتل رسانده است، پای میز محاکمه ایستاد و اتهامات خود را انکار کرد. متهم در جریان تحقیقات با اعتراف به قتل، جزئیات آن را تشریح کرده بود.

کد مطلب: ۹۶۱۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مرد جوان متهم به قتل همسر معشوقه‌ اش شد

به گزارش جام جم، آذرماه سال 95 بود که خبر تیراندازی به سرنشین یک خودرو در اتوبان نیایش در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. زمانی که ماموران پلیس در محل حاضر شدند، راننده که سروش نام داشت جان خود را از دست داده بود و ضارب مسلح از محل فرار کرده بود.
به این ترتیب تحقیقات برای یافتن ردی از قاتل آغاز شد و بررسی دوربین‌های مداربسته نزدیک محل وقوع جرم یعنی نزدیک بیمارستان عرفان، نشان از آن داشت که مقتول به‌دلیل پنچر شدن خودروی خود به روشنایی نزدیک بیمارستان می‌آید اما ناگهان مورد هجوم یک راننده پراید قرار گرفته و با شلیک از سوی آن مرد، جان خود را از دست می‌دهد. سپس ضارب و همدستش پا به فرار گذاشتند.
با شناسایی خودروی ضارب، مالک آن به‌سرعت شناسایی و دستگیر شد. ردزنی‌های گوشی تلفن همراه مالک خودرو نیز نشان می‌داد که او هنگام وقوع جرم در محل وقوع قتل حضور داشته است. این در حالی بود که متهم در همان برخورد اولیه با پلیس به اتهام خود اعتراف و اظهارکرد، یک رقابت عشقی با مقتول سبب شده که او نقشه قتل سروش را اجرا کند.
پرونده با صدور کیفر خواست راهی دادگاه کیفری شد و به‌رغم انکار متهم در مرحله محاکمه،دادگاه حکم قصاص را صادر کرد. اما با ایرادات شکلی از سوی دیوانعالی کشور، پرونده راهی دادگاه کیفری یک استان تهران شد و روز گذشته پارسا بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد.
در ابتدای این جلسه، اولیای دم تقاضای قصاص در ملأعام را مطرح کردند.
در ادامه اتهام مباشرت در قتل عمدی سروش، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ارتباط نامشروع با همسر مقتول به متهم تفهیم شد. او در دفاع از خود در برابر اتهاماتش گفت: «من این اتهامات را قبول ندارم. چند وقت قبل از حادثه من با همسر سروش در تلگرام در ارتباط بودم، اما آن زمان او از همسرش جدا شده بود. بعد که دوباره به همدیگر رجوع کردند، ارتباط ما با هم قطع شد. اما سروش فهمیده بود که همسرش با من رابطه داشته و چند باری با من تماس گرفت تا مطمئن شود که دیگر کاری با همسرش نداشتم. همین تماس‌ها هم باعث شد الان اینجا گرفتار شوم.»
قاضی خطاب به متهم: «در مرحله تحقیقات به قتل اقرار کرده بودی. حتی گفته بودی که قبل از این‌که سروش را تعقیب کنی، لاستیک ماشین او را با کاتر مخدوش کردی که بعد از اعتراف تو این موضوع به تایید ماموران آگاهی هم رسید. اگر کار تو نبود، پس چطور چنین اطلاعات دقیقی در اختیار ماموران قرار دادی؟»
متهم: «من در جریان هیچ چیز نبودم. در آگاهی این‌قدر تحت فشار بودم که هر چه به من می‌گفتند من تایید می‌کردم.»
قاضی:«شاهد عینی حادثه، اظهار کرده خودروی تو را هنگام فرار از محل دیده و شناسایی کرده. مشخصات خودرو به ثبت دوربین‌های مداربسته هم رسیده است.
هر چند ضارب هنگام تیراندازی پوشش داشته اما مشخصات به ثبت رسیده در تصویر با ظاهر شما منطبق بوده است.»
متهم: «پلاک خودرو در تصاویر به‌روشنی مشخص نیست و اگر بار دیگر مشخصات ظاهری من را با ضارب تطبیق دهید به نتیجه‌ای خلاف آنچه در پرونده ثبت شده خواهید رسید.»
پس از دفاعیات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار