چالش جدید استقلالی‌ها در روزهای بحران؛ کسی از ستاره مصدوم خبر ندارد

تهران (پانا) - مهاجمی که قرار بود مشکلات خط حمله استقلال را حل کند، این روزها تبدیل به مشکلی جدید برای استراماچونی و مدیران این تیم شده است.

کد مطلب: ۹۶۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
چالش جدید استقلالی‌ها در روزهای بحران؛ کسی از ستاره مصدوم خبر ندارد

استقلال که فصل گذشته در خط حمله مشکل داشت، برای فصل جدید با خرید گران قیمتی به نام شیخ دیاباته به هوادارانش این امید را داد که مشکل گلزنی در این تیم حل شود، امیدی که با دیدارهای تدارکاتی پیش فصل بیشتر شد اما شروع بازی‌های رسمی شرایط را تغییر داد.

دیاباته در حالی که تنها 3 بازی رسمی برای استقلال انجام داده بود، در هفته سوم و دیدار با نفت مسجد سلیمان مصدوم شد تا با شکستگی دنده 3 هفته از لیگ برتر و یک هفته از جام حذفی را تا به امروز از دست بدهد اما در حالی که امید می‌رفت این مهاجم آفریقایی بتواند از بازی با فجر سپاسی در یک هشتم نهایی جام حذفی به میدان برود، همچنان باید استقلالی‌ها به غیبت او عادت کنند.

این مهاجم آفریقایی با استفاده از تعطیلات لیگ برتر، از کادر فنی استقلال مرخصی گرفت تا از ایران خارج شود و براساس برنامه قرار بود یکشنبه به ایران بیاید تا تست پزشکی برای مشخص شدن وضعیت مصدومیتش را انجام دهد اما غیبت غیر موجه او در تمرین استقلال امروز به دومین روز خود رسید و کسی از وضعیت او خبری ندارد.

با این وضعیت و با توجه به اهمیتی که آندره‌آ استراماچونی به نظم و ترتیب می‌دهد، در صورت بازگشت دیاباته به ایران احتمالا سرمربی باشگاه با او برخوردی سخت خواهد کرد و حتی شاید در صورت بهبود مصدومیت فعلا جایی برای او در ترکیب اصلی استقلال نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار