برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت دبیران درس آمادگی دفاعی شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - دوره آموزش ضمن خدمت دبیران درس آمادگی دفاعی شهرستانهای استان تهران با حضور بیش از 400 نفر از دبیران در شهرری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۰۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت دبیران درس آمادگی دفاعی شهرستانهای استان تهران

ناصر سپهری رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت : دوره ضمن خدمت دبیران درس آموزش دفاعی به مدت سی ودو ساعت بوده و با مشارکت سازمان بسیح دانش آموزی و سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بصورت تئوری و عملی برگزار‌می‌شود‌.

او در ادامه افزود:دوره تئوری این آموزشها با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه دوشهر ری دردبیرستان فتح المبین میگردد و در بخش عملی این دوره از آموزشها در پادگان جان بزرگی سپاه اجرا خواهد شدو فراگیران با حضور در میدان تیر تکنیکهای رزمی و سلاحهای کلاشینکف، دراگوف، آرپی جی و تیربار را آموزش خواهند دید.

سپهری هدف از اجرای این دوره را ارتقاء سطح علمی دبیران وتوانمند سازی آنان در تدریس کتاب درسی آمادگی دفاعی دانست و گفت :دبیرانی که بیش از شش ساعت تدریس درس آمادگی دفاعی را در مدارس به عهده دارند در این دوره ها شرکت می کنند .

او خاطر نشان کرد : دفاع مقدس، جنگ نرم، رسانه نوین ، آشنایی با نیروهای مسلح، پدافند غیر عامل، امنیت و اقتدار، امداد و نجات، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت برخی از سرفصل‌های این دوره آموزشی است که توسط اساتید دعوت شده از دانشگاه امام حسین (ع)به فراگیران منتقل خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار