همزمان با ایام هفته ملی کودک صورت گرفت؛

عیادت جمعی از پرسنل آموزش و پرورش استان مرکزی از کودکان بیمار

اراک (پانا) - به بهانه روز کودک معاون آموزش ابتدایی استان به همراه جمعی از پرسنل این اداره کل از کودکان بیمار بیمارستان امیرکبیر و ولیعصر شهر اراک عیادت نمودند .

کد مطلب: ۹۶۰۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
عیادت جمعی از پرسنل آموزش و پرورش استان مرکزی از کودکان بیمار

در حاشیه این دیدار، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی طی سخنانی گفت: امسال برنامه ­های هفته ملی کودک با رویکرد نهادینه کردن ارزش­ های تربیتی و ساختن دنیای پر شور ونشاط برای کودکانمان در حال اجرا می باشد .

«علی محمد غلامی» ضمن تأکید بر اهمیت دوران کودکی عنوان کرد: دوران کودکی مهم­ترین مرحله رشد و تکامل جسمی، روانی و حساس ترین دوران زندگی یک فرد است که ما به عنوان امانت داران این هدیه های الهی باید با تمهید برنامه های تربیتی و آموزشی مناسب، بستری برای رشد و تعالی آنها فراهیم سازیم.

وی اظهار داشت: لازمه ی تکامل و رشد کودکان، محافظت و تربیت صحیح آن ها است و سرمایه گذاری و هزینه در این بخش از اصولی ترین و عقلانی ترین سرمایه گذاری هاست.

غلامی در ادامه گفت: به بهانه هفته ملی کودک برنامه هایی برای کودکان تدارک دیده شده است که روزهای آن با عناوین خاصی نامگذاری شده است که یکی از این برنامه ها، عیادت از کودکان بیمار است که با حضور گرم وصمیمی در کنار آنها، سعی بر آن داریم تا از درد ناشی از بیماری و فضای بیمارستان بکاهیم.

در این برنامه، پرسنل آموزش و پرورش استان مرکزی با اهدای شاخه گل و هدیه به کودکان، روزی فراموش نشدنی وپر از شادی را برای بچه ها رقم زدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار