توزیع تجهیزات آموزشی به ارزش 10میلیارد 500 میلیون ریال بین مدارس حاشیه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - در مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد،نماینده ولی فقیه در استان و همچنین برخی مسئولان استانی محموله کمک‌های آموزشی به مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهرها ارسال شد.

کد مطلب: ۹۶۰۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع  تجهیزات آموزشی به ارزش 10میلیارد 500 میلیون ریال  بین مدارس حاشیه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ۱۰میلیارد ریال تجهیزات آموزشی از محل اعتبارات فرهنگی تامین و بین مدارس حاشیه شهرهای استان توزیع شد.
حسین کلانتری افزود: این تجهیزات آموزشی در قالب کاروان خودرویی به مناطق حاشیه شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت منتقل و تحویل آموزش و پرورش استان می شود.

کلانتری یادآور شد: این تجهیزات آموزشی بین ۵۴ مدرسه حاشیه شهرهای یاسوج ،دوگنبدان و دهدشت توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردها و راهبردهای اساسی دولت تدبیر و امید در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی،توانمندسازی و اجرای طرح های تاب آوری اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهرهاست که استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از مناطق مورد توجه دولت در این زمینه بوده است.

کلانتری گفت: دانش آموزان و نوجوانان در مناطق حاشیه ای از جمله قشرهای در معرض بروز آسیب های اجتماعی هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی در جای جای این استان حتی در دورترین مناطق آن نیز تاکید کرد و گفت: رویکرد و راهبرد دولت بر همین مبنا استوار است.
وی از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت به دلیل توجه ویژه به استان تقدیر کرد و گفت: یکی از انتظارات اساسی و مهم ما از این بنیادهای مهم و تاثیر گذار این است که سعی کنند طرحهای تولید و بنیادی که منجر به اشتغالزایی شود در این استان راه اندازی کنند.
وی در پایان استقرار و استقلال نمایندگی بنیاد برکت در استان را خواستار شد و افزود: تکمیل و تسریع در روند اجرای طرح‌ها و پروژه ها از سوی این بنیاد در استان از اولویت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این تجهیزات از محل اعتبارات حوزه آسیبهای اجتماعی وزارت کشور برای مدارس حاشیه شهر اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: حدود ۷۰ درصد این تجهیزات اموزشی به مدارس حاشیه شهر یاسوج اختصاص یافت چرا که بیشترین مدارس در معرض آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر یاسوج قرار دارند.

هادی زارع پور تصریح کرد که اطلس جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده و در سال تحصیلی جدید بین مدارس استان توزیع می شود.

او گفت: این تجهیزات بین54مدرسه حاشیه شهرها توزیع می شوند.

زارع پور گفت: بیشترین مدارس حاشیه شهرها مربوط به یاسوج -دهدشت وگچساران است.

او بیان کرد: دانش آموزان حاشیه شهرها به علت مهاجر بودن در معرض بیشترین آسیب ها قرار دارند.

زارع پور افزود: این تجهیزات شامل صندلی-میز-لپ تاب-وسایل گرمایشی وسرمایشی است که تحویل مدیران مدارس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار