برگزاری کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران جدید الاستخدام شهرستان جم

بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: کارگاه آموزشی ارزشیابی کیفی توصیفی و بررسی کتب درسی ویژه آموزگاران جدید الاستخدام، حق التدریس و سرباز معلم در جم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران جدید الاستخدام شهرستان جم

خلیل نیکخواه در حاشیه بازدید از کارگاه آموزشی ارزشیابی کیفی توصیفی و بررسی کتب درسی در جم اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توانمندسازی نیروی انسانی این کارگاه آموزشی برگزار شد.

وی افزود: برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی و دوره های توانمندسازی نیروی انسانی از اولویت های آموزش و پرورش شهرستان در سال تحصیلی جاری است.

مدیر آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: در این کارگاه یک روزه، سرگروه های آموزشی به بررسی کتب درسی پایه تحصیلی و رفع اشکال کتب پرداختند.

نیکخواه ادامه داد: مواردی همچون پوشه کار، روش های فعال تدریس، نحوه ارزشیابی و انواع ارزشیابی تحصیلی تشریح گردید.

وی با تقدیر از حضور فعال همکاران گفت: کارگاه آموزشی آموزگاران جدید الاستخدام، حق التدریس و سرباز معلم شهرستان جم به مدت ۸ ساعت و با حضور قریب به ۶۰ آموزگار دوره ابتدایی برگزار شد.

گفتنی است، در ابتدای برگزاری این کارگاه آموزشی، کارشناس آموزش ابتدایی شهرستان به تشریح قوانین و مقررات آموزش و پرورش دوره ابتدایی و طرح کرامت، طرح شهاب، طرح جابربن حیان و طرح تکالیف مهارت محور پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار