الهام فخاری: همکاری با سمن‌ها هنوز به صورت سلیقه‌ای و بخشی است

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با موافقت با یک فوریت نظامنامه مشارکت و تعامل تشکل‌های غیردولتی با مدیریت شهری گفت متاسفانه همکاری شورا با سمن‌ها هنوز به صورت سلیقه‌ای و بخشی است و این روند باید اصلاح شود.

کد مطلب: ۹۵۸۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
الهام فخاری: همکاری با سمن‌ها هنوز به صورت سلیقه‌ای و بخشی است

الهام‌ فخاری در صد وشصت ونهمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی یک فوریت نظام‌‌نامه مشارکت و تعامل تشکل‌های غیر دولتی با مدیریت شهری گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم در زمینه‌های مختلف به صورت نظام‌مند و موثر از همکاری سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیردولتی در برنامه‌های شهری استفاده کنیم. بنابراین به عقیده من این نظام‌نامه فوریت دارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران افزود: این نظام‌نامه کمک می‌کند به جای همکاری‌های بخشی و سلیقه‌ای با سازمان‌های مردم نهاد، بتوانیم به صورت نظام‌مند و شفاف و به گونه‌ای قابل نظارت و با خروجی‌های مشخص با آنها کار کنیم. ضمن اینکه این کار مانعی برای مسائل بهداشتی و محیطی که ناهید خداکرمی به آن اشاره داشتند، نیست.

فخاری ضمن انتقاد به سخنان محمدرضا جوادی یگانه هم گفت: مهم‌ترین و بزرگترین بخش مدنی شهر، شورایاری‌ها نیستند و آنها هم یکی از نهادهای مدنی شهری هستند و این دلیل نمی‌شود برای نظام‌نامه مشارکت و تعامل تشکل‌های غیردولتی با مدیریت شهری فوریت قائل نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار