مدیر دانش آموزی استان گلستان خبرداد:

توزیع دومین مرحله، حدود 250 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت وسیلزده استان

پانا(گرگان) - مدیر دانش آموزی استان گستان از دومین مرحله توزیع 250 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت وآسیب دیده از سیل نوروز98 استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع دومین مرحله،  حدود  250 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت وسیلزده  استان

مریم سلطانی مدیر دانش آموزی استان گلستان درمصاحبه با خبرگزاری پانا استان اظهار داشت:با آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به آسیب مالی سیل نوروز98 در مناطقی از استان ، سازمان دانش آموزی ،ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان مناطق سیلزده را، در آستانه سال تحصیلی جدید، وظیفه خود دانسته و سعی در یاری رسانی به دانش آموزان کم بضاعت دارد.

وی هدف از اینکار را حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و محروم در مدارس سطح استان دانست وگفت: سازمان دانش آموزی اقدام به توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت مقاطع ابتدایی سطح استان ،چه در زمان وقوع سیل ومتعاقب آن در روزهای آغازین سال تحصیلی نموده است ما در سازمان دانش آموزی عقیده داریم چنین حمایت های مادی و معنوی اگر از طریق ارگانهای مختلف و افراد خیّر جامعه نیز اجرایی گردد، موجب کاهش کودکان فقیر در آینده شده و استعدادهای نهفته آنان را شکوفا خواهد کرد.

مریم سلطانی افزود: نسل کودک و نوجوان ما سرمایه های اصلی این جامعه محسوب شده و آینده این کشور به دست آنان رقم خواهد خورد به همین دلیل می طلبد در راستای ایجاد و تقویت ظرفیت ها و استعدادها در این قشر، از هیچ کوششی دریغ نشود.

در ادامه این مراسم مدیر سازمان دانش آموزی استان به همراه مدیرکل محترم آموزش وپرورش در جشن عاطفه های مدرسه محروم امام زاده یحیی گنبد شرکت کرده و 250 بسته لوازم التحریر تهیه شده توسط سازمان دانش آموزی استان را بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار