مارگو رابی در شهر خالی از «بتمن» و «جوکر»

تهران (پانا) - «مارگو رابی» که با نقش ضدقهرمان جدید خود شهرت خوبی در دنیای سینمای ابرقهرمانی به‌هم زده است، یک بار دیگر در نقش «هارلی کوئین» به شهر گاتهام و پرده سینماها، بازخواهد گشت.

کد مطلب: ۹۵۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مارگو رابی در شهر خالی از «بتمن» و «جوکر»

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم جدید رابی «پرندگان خشمگین» نام دارد که دنباله‌ای بر فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) محصول 2016 ساخته دیوید آیر است و بر شخصیت «هارلی کوئین» نامزد «جوکر» دلقک هراسناک شهر گاتهام تمرکز دارد.

کمپانی برادران وارنر بعد از انتظاری طولانی تریلر فیلم را با نام کامل « پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کوئین» (Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) به کارگردانی کتی یان منتشر کرده است که در آن دلقک‌بانوی دنیای خلافکارها، هارلی کوئین، در مرکز توجه قرار دارد. گرچه این تریلر اطلاعات چندانی از خط داستانی فیلم به ما نمی‌دهد، اما کاملا مشخص است که مارگو رابی که این‌بار به شهر خالی از «بتمن» و «جوکر» بازگشته، یکی از بهترین آثار کارنامه حرفه‌ای خود را با این فیلم رقم زده است.

گرچه اندک تفاوت‌هایی در نوع نگاه و منطق فیلم شاهد هستیم؛ دنیای یکسان « پرندگان شکاری» و «جوخه انتحار» کاملا مشهود است. همان‌قدر که هارلی کوئینِ فیلم «دیوید آیر» دربند و گرفتار همتایان مرد خود به نظر می‌رسد، فیلم کتی یان بر رهایی هارلی کویین و کشف هویتی تازه از طریق دوستی‌های زنانه تکیه دارد.


مارگو رابی و تارانتینو

مری الیزابت وینستد در نقش «شکارچی»، اوان مک گریگور در نقش «ماسک سیاه» و جرنی اسمالت در نقش «قناری سیاه» در کنار مارگو رابی بازیگران اصلی فیلم هستند.

مارگو رابی که امسال فیلم تحسین‌شده «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئینتین تارانتینو را بر پرده سینماها داشته، در سال 2017 برای ایفای نقش در فیلم «من تونیا» نامزد اسکار بازیگری شده بود. او در این فیلم در نقش «تونیا هاردینگ» قهرمان پاتیناژ نمایشی امریکا ظاهر شده است.

درام جنایی «پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین» هفتم فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینماهای ایالت متحده اکران خواهد شد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار