هدایای مردم ابرکوه برای زائران اربعین به کربلا ارسال شد

ابرکوه (پانا) - مدیر اجرایی موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه گفت: این کمک‌ها شامل مواد غذایی، وسایل اسکان و سرمایه‌ای به ارزش سه میلیارد ریال است که توسط جمعی از خادمان امام حسین علیه‌السلام جمع‌آوری و آماده ارسال شده است.

کد مطلب: ۹۵۷۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هدایای مردم ابرکوه برای زائران اربعین به کربلا ارسال شد

هدایای مردم شهرستان ابرکوه برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی در آیینی با حضور امام‌جمعه، فرماندار، تعدادی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم توسط ۲ دستگاه کامیون به کربلا ارسال شد .

مدیر اجرایی موکب خدام الحسین علیه السلام ابرکوه در حاشیه ارسال هدایای مردمی این شهرستان به عتبات در عراق به خبرنگار پانا گفت: این کمک‌ها شامل مواد غذایی، وسایل اسکان و سرمایه‌ای به ارزش سه میلیارد ریال است که توسط جمعی از خادمان امام حسین علیه‌السلام جمع‌آوری و آماده ارسال شده است .
ابراهیم فلاح زاده با بیان اینکه به زائران حسینی از ۱۰ روز قبل تا یک روز بعد از مراسم اربعین خدمات‌رسانی می‌شود، افزود: موکب خدام الحسین علیه‌السلام ابرکوه مستقر در کربلا در قالب دوره‌های سه روزه از نظر تغذیه و اسکان در خدمت زائران است .

وی از همراهی ۶۵ نفر از نیروهای مردمی به عنوان خادم در سه نوبت‌کاری در موکب شهرستان ابرکوه برای خدمت‌رسانی به زائران خبرداد و تصریح کرد: این موکب از ۱۶ تا ۲۸ مهرماه ( ۹ تا ۲۱ ماه صفر) در کربلا به زائران خدمات رسانی می‌کند .

فلاح‌زاده تاکیدکرد: ظرفیت پذیرش موکب ابرکوه، روزانه ۶۵۰ نفر است که از این تعداد ۲۵۰ نفر به بانوان اختصاص دارد و در ایام اربعین حسینی با غذای گرم، آش محلی امام حسین (ع) و همچنین میان وعده همراه با میوه و شیرینی و دم نوش از زائران پذیرایی می‌شود .
وی با قدردانی از اهداء کمک‌های مردمی و همراهی مسئولان برای تداوم استقرار این موکب در کربلا، ادامه داد: موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه برای سومین سال متوالی در ایام اربعین در کربلا مستقر و به زائران خدمات‌رسانی می‌کند .
مدیر اجرایی موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه ، همچنان از مردم مومن خواست کمک‌های خود را به‌ شماره حساب ۳۴۲۱۳۸۱۴۱۳۳۸۷۱ نزد بانک انصار و شماره‌حساب ۰۱۰۸۰۸۸۷۸۷۰۰۷- و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۶۲۵۵۳۱۸۳ بانک ملی ابرکوه به نام موکب خدّام الحسین (ع) واریز کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار