فرمانده انتظامی استان سمنان:

۳۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شد

سمنان (پانا) - سرهنگ حسنی، با اشاره به عملیات مشترک با پلیس کرمان در قالب باند قاچاق مواد مخدر گفت: در این راستا ۳۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و سه عضو این باند دستگیر شدند.

کد مطلب: ۹۵۷۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
۳۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شد

سرهنگ عبدالله حسنی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه عملیات مشترک با پلیس کرمان در قالب باند قاچاق مواد مخدر انجام شد، ابراز داشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاعات و سرنخ‌هایی از فعالیت چند نفر در قالب یک باند قاچاق مواد مخدر از شرق به نقاط مرکزی و شمالی کشور را کسب کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: با بررسی و تحقیقات لازم مأموران دریافتند که اعضای این باند قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از کرمان به استان‌های سمنان و گلستان دارند که با اقدام به‌موقع و قاطع با سوداگران مرگ هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی و پلیس کرمان به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه با هدایت لحظه‌به‌لحظه اطلاعاتی پلیس سمنان مأموران عملیاتی موفق شدند خودروی حامل مواد را در شهر کرمان شناسایی کنند، ابراز داشت: درنهایت خودروی سمند حامل مواد مخدر پس از شلیک چند گلوله متوقف شد.

حسنی ضمن بیان اینکه در این عملیات مقدار ۳۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: در این راستا سه عضو باند دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شدند.

دستگیری مجرم فضای مجازی در سمنان

سرهنگ حسین صادقی نیز در این نشست، ضمن بیان اینکه یک مجرم فضای مجازی در سمنان دستگیر شد، بیان کرد: این متهم با استفاده از پیام‌رسان اینستاگرام و پروفایل جعلی خود، تصاویر خصوصی یک شهروند را انتشار می داد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان، بابیان اینکه پس از مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا سمنان و طرح شکایت نسبت به سوءاستفاده و جعل شبکه فضای مجازی اینستاگرام توسط یک جوان پرونده مذکور گشوده شد، بیان کرد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان مشخص شد که متهم نسبت به ایجاد پروفایل جعلی و انتشار تصاویر فردی از شاکی مبادرت ورزیده است لذا دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: متهم این پرونده فضای مجازی در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه اقدام مجرمانه در فضای مجازی می‌شد که با هوشیاری و اقدامات پلیسی و همچنین ارائه مدارک و مستندات درنهایت مجبور به اعتراف شد.

صادقی بابیان اینکه انتشار تصاویر شخص شاکی، بزه ارتکابی متهم تشخصی داده شد، تأکید کرد: پرونده این متهم به همراه مدارک به دستگاه قضایی ارجاع داده شد، ابراز کرد: سامانه پاسخگویی به‌فوریت های سایبری از طریق پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir آماده دریافت شکایات مردم در فضای مجازی است.

وی از مردم استان سمنان خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک و مجرمانه مراتب را به پلیس اعلام داشته و فورا اقدام کنند همچنین پلیس فتا نیز به دلیل حساسیت این قبیل جرائم از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار