معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان: لزوم اجرای سند تحول بنیادین در بستر مدرسه

زینی وند: سند تحول بنیادین با نگاه به اَبَر سیستم آموزش و پرورش تهیه و تدوین شده است

زاهدان (پانا)_ به گفته ی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تحول بنیادین بر اساس درک صحیح از ضعف آموزشی در سیستم تدوین شده لذا باید سند تحول بنیادین در بستر مدرسه اجرایی شود.

کد مطلب: ۹۵۴۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی اجتماعی  استاندار سیستان و بلوچستان: لزوم اجرای سند تحول بنیادین در بستر مدرسه

علی زینی وند صبح امروز در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استان اظهار کرد: نیاز امروز ساختار اداری، نظام کارآمد، چابک و توانمند اداری است و ما نیازمند مدیران توانمند و با انگیزه در این زمینه هستیم.

او ادامه داد: باید از نوسازی و بازسازی مدارس به کیفیت آموزشی برسیم و نوید های خوبی در استان به گوش می‌رسد.

زینی وندعنوان داشت: در آستانه شروع سال تحصیلی به عنوان یک راهبرد باید کاستی‌ها را با برنامه ریزی جبران کنیم و در حوزه اداری نیازمند حساسیت بیشتری هستیم و باید دنبال چابک‌سازی و توانمندی آن باشیم زیرا نظام آموزش و پرورش از زیرنظام های مهم با دربرگیری فراوان است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: آموزش و پرورش به عنوان پایه و اساس تعلیم و تربیت جامعه، بایستی نقش آموزشی و تربیتی خود را انجام دهد و باید اولویت نظام اداری، جامعه و خانواده‌های ما آموزش و پرورش باشد تا بتوان در آن تحول اساسی را مشاهده کرد.

او تصریح کرد: در درون آموزش و پرورش باید نیروهای باسواد همراه با اندیشه عظیم ورود پیدا کنند تا بتوان تحول ژگرف را در آن به ارمغان آورد.

زینی وند با بیان اینکه معلم اساسی ترین نقش را در کلاس و نظام آموزش و پرورش دارد ابراز کرد: دانش آموزان از معلم خود الگوبرداری می‌کنند و بدین واسطه فردای ایران اسلامی را می سازند.

او افزود: دومین مورد تاکید شده در سند تحول بنیادین افزایش بینش اقتصادی است که به دقت به آن اشاره شده است.

علی زینی وند گفت: علم و فناوری یکی دیگر از اساس های اشاره شده است که نیاز مهم امروز جامعه می باشد و در کنار آن شادابی و سلامت جسمانی از دیگر مواردی است که با آن اشاره شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندارخاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین باید در حوزه آموزش و پرورش و میان معلمان و فرهنگیان تبیین شود و در آستانه سال تحصیلی باید در اندیشه تأثیرگذاری بر روی کلاس درس باشیم.

او در پایان با اشاره به اینکه باید سند تحول بنیادین در بستر مدرسه اجرایی شود، عنوان داشت: استانداری با تمام توان در کنار آموزش و پرورش است و از آن حمایت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار