مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون:

مدیران مدارس ، باید فضایی شاداب را در اول مهر برای دانش آموزان مهیا کنند

کازرون (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون از برگزاری اولین جلسه پرورژه مهر سال جاری با حضور مدیران سه مقطع تحصیلی خبر داد و افزود: 28000 دانش آموز در مدارس کازرون اول مهر ماه به مدرسه می روند.

کد مطلب: ۹۵۴۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس ، باید فضایی شاداب را در اول مهر برای دانش آموزان مهیا کنند

امیر حسین جمشیدی درباره موضوع آسیب های اجتماعی در مدارس به مدیران گفت: آسیب اجتماعی در تمامی مقاطع رخ می دهد که باید با راه‌کار های نوین و درست از آن جلوگیری کرد؛ او از آن ها خواست دانش آموزان را به سوی کتابخوانی سوق دهند و به جای اعتماد به سایت‌ها و کانال‌های نامعتبر و انتشار اخبار کذب، آن‌ها را به مطالعه‌ی روزنامه‌های محلی و سایت‌های بومی که اخبار درست و دقیق را منتشر می‌نند ترغیب نمایند زیرا این مسئله یکی از راه های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: از مدیران تقاضا دارم که با حفظ شئونات اسلامی و حرمت ماه محرم الحرام کاری کنید تا دانش‌آموزان در اولین روز از سال تحصیلی خندان وارد مدارس شوند. فضای فیزیکی مدرسه را تمیز و آراسته کنید تا دانش آموزان با ظاهری بی روح با مدرسه مواجه نگردند.

او همچنین از مدیران مدارس سه مقطع تحصیلی خواست تا در فرصت باق‌ مانده جلسه‌ی شورای آموزگاران با حضور کلیه‌ی همکاران برگزار گردد و از همفکری و نظرات سازنده‌ی آن ها در امر برگزاری مراسم آغازین مدرسه استفاده شود.

در پایان این مراسم به مدیران به قید قرعه جوایزی تقدیم و همچنین به قید قرعه به مدارس دولتی به منظور کمک به مدرسه مبلغی از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون اهدا شد.

جمشیدی در گفت و گو با پانا بیان کرد: پروژه مهر سال تحصیلی 99-98 کازرون از تیر ماه آغاز شد و امسال در مقطع ابتدایی پانزده هزار نفر دانش آموزان و و سیزده هزار دانش آموز در مقطع متوسطه پشت نیمکت های عرصه تعلیم و تربیت می نشینند. شرایطی که برای پروژه مهر امسال در نظر گرفته ایم این است که فضای آموزشگاه و نیروی انسانی یعنی کلیات شرایط مدرسه در اول مهر باید برای دانش آموز آماده باشد.

او همچنین افزود: از مدارس بازدید به عمل آمد و عواملی که به نشاط دانش آموزان کمک می کند تا به درس و مدرسه علاقه بیشتری داشته باشند تا آخر این هفته بازسازی و تعمیر می شود. به کمک مدیر کل نوسازی مدارس فارس حدودا هجده مدرسه دولتی را آسفات کردیم که یا آسفالت نشده بودند یا فرسوده شده بودند. در مدرسه ی بعثت که برای مدرسه استعداد های درخشان بازسازی می شود چهار هزار متر آسفالت انجام شده و سرویس های بهداشتی این مدرسه نیز مجهز گردیده است.

وی اضافه کرد: مدارس ما با کمبود نیروی انسانی مواجه است ولی تلاش می کنیم تا اول مهر ماه بدون هیچ دغدغه ای تمامی کلاس ها برگزار شود و تا به حال که بررسی شده است مدارس کازرون برای آغاز سال تحصیلی مشکلی جدی ندارند.

خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار