مسئول دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در اسلامشهرتاکید کرد:

ضرورت استقرار پایگاه دائمی سازمان انتقال خون دراسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت ایام عزاداریهای سرور و سالار شهیدان وسالروز شهادت امام سجاد (ع) و برای نخستین بارطرح نذر خون حسینی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر و به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، هلال احمروآموزش ، پرورش شهرستان و سازمان انتقال خون دردبیرستان پیام آزادی اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۳۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استقرار پایگاه دائمی سازمان انتقال خون دراسلامشهر

ولی الله اصغری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اسلامشهردر گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران دراین رابطه اظهار داشت:در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و کمک به هموطنان نیازمند و استفاده بهینه ازاین نعمت الهی، اکیپ سیار سازمان ملی انتقال خون در دبیرستان پیام آزادی شهرستان اسلامشهر مستقر شد.

او در ادامه افزود: از برنامه‌های آینده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اسلامشهر این میباشد که به صورت دوره‌ای اکیپ سازمان انتقال خون در شهرستان حضور پیدا کند تا نسبت به اهدای خون شهروندان اقدام شود.

اصغری خاطر نشان کرد: استقرار پایگاه دائمی سازمان انتقال خون در اسلامشهر که در دوره‌ای،سالهای قبل نیز فعالیت داشته، از ضروریات مهم است و امیدواریم با همکاری فرمانداری،شهرداری و سایر مسئولین این خواسته مردم تحقق یابد.

در جریان اجرای طرح نذر خون حسینی شهروندان اسلامشهری با مراجعه به محل استقرار اکیپ سازمان انتقال خون، با انجام آزمایشات غربالگری،تست قند و فشار خون نسبت به اهدای خون خود اقدام نمودند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار