دیدار مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل با رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان

اردبیل (پانا) - مدیر کل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل با رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۵۳۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل با رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان

در این دیدار احمد ناصری، مدیر کل آموزش وپرورش استان استفاده از ظرفیت دو نهاد در فعالیت های تربیتی را مهم ترین گام در جهت ارتقای مسائل مرتبط عنوان و تعامل خوب و دوجانبه آموزش و پرورش با ائمه جمعه استان و استفاده از نظرات آنان در تربیت دانش آموزان مخصوصاً در مسائل دینی و تربیتی حیاتی توصیف کرد.

او اشتیاق دانش آموزان به برنامه های دینی و پاسخ به شبهات مذهبی در مدارس استان را مستمر توصیف کرده و یادآور شد که تحقق این هدف مهم نیازمند تعامل بین نهادهای مرتبط من جمله شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نیز ضمن تقدیر از مدیر کل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: کلیه دستگاه های فرهنگی باید در کنار آموزش و پرورش بوده و کارهای زیاد و مهمی را در بعد فرهنگی، تربیتی، دینی انجام دهند که یکی از مهم ترین آن ها، اجرای گفتمان دینی در مدارس استان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر نصیری گفت: عمده کار دستگاه های فرهنگی مرتبط، پشتیبانی از تربیت دانش آموزان بوده و بیشترین زحمات در راستای تحقق اهداف فرهنگی، تربیتی و دینی بر دوش آموزش و پرورش است.

سید غلامحسن خلیلی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم به ارائه گزارش کاملی از برگزاری جلسات گفتمان های دینی و پرسش و پاسخ مذهبی و نیز برنامه های اجرایی آموزش و پرورش در مناسبت های مذهبی پرداخته، همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان با حوزه علمیه در قالب کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش خوب و سازنده توصیف کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار