آموزش تکنیک های "مهندسی خلاقیت" در خانه جوان

اصفهان (پانا) - دنیای امروز با در نظر گرفتن تغییرات، عرضه محصولات جدید و مشتری پسند نیازمند به کارگیری ابزارهای مناسب است. خلاقیت و نوآوری ابزارهایی هستند که همواره سازمان ها را در تحقق این هدف یاری کرده اند و در عصر حاضر این اهمیت بیش از پیش شده است.

کد مطلب: ۹۵۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش تکنیک های "مهندسی خلاقیت"  در خانه جوان

تاکید سازمان ها به استخدام افراد خلاق، ایجاد محیطی خلاق در سازمان، همچنین تشویق افراد به خلاقیت در محیط کار و تحقیق و پژوهش در زمینه یافتن راه های توسعه خلاقیت دلیلی بر این مدعا است.
مدیر دفتر تخصصی جوان با بیان ضرورت آموزش مهندسی خلاقیت اظهار کرد: در راستای برگزاری کارگاه "شهر خلاق شهروند خلاق"، کارگاه آموزشی مهندسی خلاقیت با هدف آموزش 40 اصل تریز برای طراحی محصول، شناسایی و تشخیص مسئله برای توسعه کسب و کار مردم در نظر گرفته شده است. فاطمه اکبرزاده ادامه داد: ثبت نام این کارگاه از طریق enentcenter.ir و زمان برگزاری آن از 20 شهریور از ساعت 17:30 تا 19:30 در خانه جوان واقع در خیابان لاله، جنب پارک باقوشخانه است.
مدیر دفتر تخصصی جوان با بیان اینکه در این دوره 3 کارگاه برگزار می‌شود، افزود: اولین کارگاه با حضور روزبه پرچمی عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان با موضوع بهره گیری از مهندسی خلاقیت در طراحی محصول، دومین کارگاه با حضور محمدعلی اله یاری مدرس خلاقیت و ایده پردازی با موضوع حل خلاقانه مساله و سومین کارگاه با حضور ندا روشندل مدرس و مشاور کارآفرینی و خلاقیت با موضوع تکنیک خلاقیت در توزیع و فروش برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار