مشکلات شهری با کمک مردم و معتمدین درمحلات حل خواهدشد

قرچک (پانا) - شهردار قرچک گفت: معتمدین محلات پتانسیل خوبی برای مدیریت شهری برای رسیدگی به مشکلات و معضلات محلات هستند.

کد مطلب: ۹۵۲۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات شهری با کمک مردم و معتمدین درمحلات حل خواهدشد

در این جلسه،محسن خرمی شریف شهردارقرچک با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین(ع) ویاران باوفایش، اظهار داشت:از شما عزیزان که مشکلات محل زندگی خود را بررسی کرده و پیگیر رفع و حل آنها هستید تشکر می‌کنم و از راهنمایی‌های معتمدین محلات در حوزه‌های مختلف استفاده خواهیم کرد و مشکلات محله‌ها را با حضور شما عزیزان بررسی و رفع خواهیم کرد.

او در ادامه با تأکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، گفت: ازآنجایی‌که تأمین بودجه شهر از مردم است، یک شهروند باید در همه موضوعات شهر و اقداماتی که شهرداری انجام می‌دهد نظارت داشته باشد و تنها یک ساکن شهر نباشد.

خرمی شریف افزود: شهرداری آمادگی دارد در فعالیت‌های عمرانی از تخصص مردم و پتانسیل نیروهای مردمی و جهادی که در قرچک زندگی می‌کنند، استفاده کند تا تعامل بسیار خوبی که بین مردم و شهرداری بوده است از این پس این همکاری پررنگ‌تر شود.

شهردار قرچک بابیان اینکه شهرداری آماده تعامل در حل مشکلات با محلات است، بیان کرد: وظیفه مدیریت شهری است که به محلات سر بزند و مشکلات را بررسی کند ولی حضور معتمدین محلات در کنار مجموعه شهرداری به ما دلگرمی می‌دهد.

او تصریح کرد: خیلی از گره‌های شهری با کمک مردم و معتمدین آن‌ها در محلات باز می‌شود و مدیریت شهری تمایل دارد مشکلات آنها را رصد و رفع کند

خرمی شریف خاطرنشان کرد: از معتمدین محلات می‌خواهیم این جلسات دوره‌ای را به‌صورت هرماه یک‌بار با مجموعه شهرداری داشته باشند تا در این جلسات مشکلات و معضلات محلات مختلف شهر بحث و بررسی شود.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار