یاری رسانی سازمان دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز به دانش آموزان محروم مدارس عادی دولتی

اهواز (پانا)-سازمان دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز جلسه ای با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ ،مسئولین کمیته امداد منطقه ۲ و مدیران مدارس عادی دولتی(غیر هیئت امنایی)برای کمک رساندن به دانش آموزان محروم برگزار کرد.

کد مطلب: ۹۵۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
یاری رسانی  سازمان دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز به دانش آموزان محروم مدارس عادی دولتی

اسکندر آرامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ ضمن قدردانی از حضور مهمانان گفت: با شناسایی دانش آموزان محرومو یاری رسانی به آنها با کمک کمیته امداد منطقه ۲ اهواز گامی در جهت محرومیت زدایی برخواهیم داشت و امیدواریم که مدارس دولتی نیز در آینده فاقد این دانش آموزان باشند.

نوید حمیدی سوها مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز گفت : در نظر داریم با شناسایی دانش آموزان نیازمند واقعی در مدارس دولتی عادی از طریق فرم هایی که طراحی شده و در اخیتار مدیران مدارس قرار گرفته به نحو مطلوبی از این دانش آموزان حمایت کنیم .

حمیدی با اشاره به اینکه این حمایت در ۴ حیطه سازماندهی شده است گفت : در ۴ بخش شامل پرداخت هزینه پول کتاب از محل در آمدهای جشن عاطفه ها و اهدای لوازم تحریر ؛ هزینه کلاس های فوق برنامه و تقویتی در قالب توافق نامه ای که با کمیته امداد منطقه ۲ اهواز صورت پذیرفته ، توسط این نهاد پرداخت میشود و همچنین پرداخت هزینه لباس فرم دانش آموزی از سهم درصد مشخص شده اداره پرداخت میگرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار