مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی خبر داد: معدوم سازی بیش از 2800 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف انسانی در تبریز

کشف ۸۲ کیلو گرم گوشت الاغ و اسب

تبریز (پانا) - مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از کشف و ضبط و معدوم سازی بیش از 2800 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف انسانی در یک و نیم ماه اخیر در شهرستان تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل دامپزشکی  آذربایجان شرقی خبر داد: معدوم سازی بیش از 2800 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف انسانی در تبریز

امیر حسین بهداد در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: مقدار 2800 کیلوگرم انواع آلایش دامی غیر قابل مصرف انسانی از قبیل گوشت قرمز غیربهداشتی، مرغ تاریخ گذشته فاسد و بدون هویت، گوشت چرخ کرده و آلایش مرغ ضبطی در مغازه های قصابی، پرکنده فروشی و رستوران و کبابی از طریق آزمایش pcr و با همکاری پلیس اطلاعات شناسایی شده و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه دستگاه قضائی، از کشف مقدار 82 کیلو گرم گوشت الاغ و اسب با همکاری پلیس آگاهی نیز خبر داد.

مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه افزود: به مردم شریف استان اطمینان خاطر می دهیم که ناظرین بهداشتی این اداره در حال رصد و پایش بوده و با تمام قوا در تلاش هستند تا مردم با خیال راحت و بدون دغدغه از فرآورده های خام دامی استفاده نمایند و متخلفان بهداشتی بدانند که با هرگونه تخلف به شدت برخورد خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار