جودوکاران گیلانی در المپیاد کشور درخشیدند

رشت (پانا) - جودوکاران گیلانی با درخشش در دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور با کسب چهار مدال، مقام چهارم کشور را نیز کسب کردند.

کد مطلب: ۹۵۱۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جودوکاران گیلانی در المپیاد کشور درخشیدند

به گزارش پانا ، این مسابقات در بخش پسران در یزد ، تیم جودو گیلان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز پس از تیم های خراسان رضوی، تهران و خراسان شمالی مقام چهارم المپیاد استعدادهای برتر را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی هیات جودو استان گفت : در این رقابت ها ، رسام احمدی جودوکار شایسته استان گیلان در وزن ۷۳- کیلوگرم با غلبه برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

فتوحی گفت: همچنین امیرمحمد قربانی دیگر جودوکار گیلانی حاضر در این رقابت ها، در وزن ۵۵- کیلوگرم موفق شد عنوان نایب قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب و مدال نقره این رقابت ها را بر گردن بیاویزد.

وی بیان کرد: در رقابت های وزن ۳۴- کیلوگرم نیز امیرحسین بالحق و در وزن ۶۰- کیلوگرم علی نورورزی جودوکاران استان گیلان توانستند روی سکوی سوم این مسابقات قرار گیرند و به مدال برنز المپیاد استعدادهای برتر کشور دست یابند.

مسئول روابط عمومی هیات جودو استان گیلان خاطرنشان کرد: البته به جز کسب این چهار مدال ، عرفان درخشان دیگر جودوکار استان گیلان نیز ، در وزن ۴۶- کیلوگرم مقام پنجم این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

فتوحی یادآور شد: همچنین افشین ذره حق پرستی ، سعدی خطیبی و امیر پوریوسفی به عنوان مربی، تیم جودو پسران گیلان را در دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار