بازدید فاضل نظری از نمایشگاه هنرهای تجسمی اعضای کانون در نگارخانه صبا

تهران (پانا) - فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری از نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران در نگارخانه صبا فرهنگستان هنر بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فاضل نظری  از نمایشگاه هنرهای تجسمی اعضای کانون در نگارخانه صبا

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، در این نمایشگاه ۴۸۳ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی از ۴۲۰ عضو هنرمند کتابخانه‌های کانون استان تهران در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه شامل ۲۰۶ اثر نقاشی، ۸۱ عکس، ۱۱۴ حجم سفالین و ۸۲ اثر خطاطی کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ سال است که تا ۱۳ شهریور در این نگارخانه به نمایش در می‌آید.

حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، اسفندیار ضیایی مدیرکل استان گیلان و مرتضی نظری مدیرکل استان تهران، فاضل نظری مدیرعامل کانون را در این بازدید همراهی کردند.

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی اعضای مراکز کانون استان تهران به مدت ۵ روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در رواق هنر نگارخانه صبا واقع در فرهنگستان هنر تهران دایر است.

بر همین اساس، آثار اعضای کتابخانه‌های فراگیر کانون استان تهران نیز در جمع دیگر آثار به نمایش درآمده قرار دارد، تا توانمندی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه هم به جامعه معرفی شود.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه طی امضای توافق‌نامه میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و فرهنگستان هنر در این مکان برپا شد تا ضمن معرفی فعالیت‌های هنری مربیان و کودکان و نوجوانان مراکز کانون، این آثار در فضای حرفه‌ای هنر در معرض دید عموم قرار بگیرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، رواق هنر نگارخانه صبا مراجعه کنند.

این نمایشگاه به همت کارشناسان واحد هنری استان تهران و با مشارکت شرکت جهان بوم و شرکت گریش عصر روز شنبه ۹ شهریور گشایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار