در جلسه شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان شرقی مطرح شد:

کاهش 23 تا 27 درصدی تردد در بافت مرکزی تبریز پس از اجرای طرح زوج و فرد

لزوم استفاده از سرویس عمومی برای ادارات دولتی و سازمان ها

تبریز (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تأثیرات مثبت اجرای طرح زوج و فرد در بافت مرکزی شهر تبریز، از ادامه اجرای این طرح خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 23 تا 27 درصدی تردد در بافت مرکزی تبریز پس از اجرای طرح زوج و فرد

جواد رحمتی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان، افزود: اجرای این طرح، مزایایی همچون کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا را به دنبال داشته و به عنوان یکی از تخصصی ترین تصمیمات شورای ترافیک، اجرا می شود.

وی بر ضرورت استفاده شهروندان از وسائط نقلیه عمومی تاکید کرد و ادامه داد: استفاده از سرویس عمومی برای ادارات دولتی و سازمان ها نیز می تواند نقش موثری در اجرای موفق این طرح و کاهش تردد در بافت مرکزی شهر را به دنبال داشته باشد.

رحمتی، قانون را سرلوحه اصلی تمامی دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی دانست و تصریح کرد: تشویق مردم به رعایت الزامات و محدودیت های ترافیکی، یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گرفته و در صورت عدم رعایت و بی توجهی، اعمال قانون نیز باید مورد توجه مجریان قانون قرار گیرد.

منفرد، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در این جلسه از کاهش 23 تا 27 درصدی تردد در بافت مرکزی تبریز پس از اجرای طرح زوج و فرد خبر داد.

بررسی و تصمیم گیری در خصوص سهمیه های جدید تجهیزات CNG واگذار شده به استان، بررسی پرونده های اصلاح هندسی و تغییرات ترافیکی شهر تبریز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار