پیام های کربلا در قاب تبلیغات شهر به نمایش گذاشته شد

اصفهان (پانا) - شهر گنبدهای فیروزه‌ای با فضاسازی‌های شهری و سیاه پوش کردن کوی و برزن، نصب تابلوهای ویژه ماه محرم در گالری‌های تبلیغات شهری، غبارروبی منازل و مساجد، تهیه ملزومات نذری و برپایی مراسم‌های عزاداری برای سالار شهیدان، آماده و رنگ و بوی محرم گرفته است.

کد مطلب: ۹۵۱۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام های کربلا در قاب تبلیغات شهر به نمایش گذاشته شد

احمد رضایی، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان درباره گالری‌های تبلیغات شهری به مناسبت محرم اظهار کرد: این گالری ها به مناسبت آغاز محرم با بیان پیام های کربلا شامل جوانمردی، نماز به پا داشتن، دل به خدا سپردن، وفاداری و صبر در نقاط مختلف شهر نصب شده است.
وی با بیان اینکه این تابلوها جایگزین تابلوهای جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با مضمون "از کودکان چه چیزهایی یاد بگیریم" شده است، ادامه داد: تعداد 5 طرح با پیام های "نماز را به پا داریم، دل به خدا بسپاریم، صبر پیشه کنیم، جوانمرد باشیم و وفادار باشیم" با 60 بار تکثیر در 300 تابلوی تبلیغات شهری تا پایان دهه اول محرم مورد توجه شهروندان قرار می گیرد.
وی بیان کرد: گرافیک تابلوهای ویژه محرم با دیگر گالری های شهری متفاوت است که در این طرح ها سعی شده از نسخه ها و آثار قدیمی تصویرگری ماه محرم استفاده شود.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت این طرح ها می توانند به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به آدرس esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار