بسیج کل دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در مواقع بحران

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در مواقع بحران و پیشگیری از حوادث ناگوار باید از تمام ظرفیت و امکانات دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی جهت لایه روبی و بازگشایی مسیل ها بهره مند شویم و همه موظف هستند در این مواقع بسیج شوند.

کد مطلب: ۹۵۱۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیج کل دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در مواقع بحران

مسعود امامی یگانه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان افزود: قبل از شروع بارش جلسات شورای هماهنگی در شهرستان ها و مرکز استان بطور منظم برای برنامه ریزی و بررسی مشکلات برگزار شود.
او با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی به نوعی با بخش خصوصی در ارتباط هستند افزود: باید در مواقع ضروری از امکانات و ظرفیت آنها جهت حل مشکلات و پیشگیری از حوادث احتمالی نهایت استفاده را کرده باشیم.
امامی یگانه با بیان اینکه کل امکانات موجود باید مورد ارزیابی و احصا شود افزود: معمولا در مواقع ضروری تجهیزات موجود و دستگاه های سنگین و سبک با مشکل فنی مواجه هستند و در این رابطه باید بررسی و به روز شوند.
معاون عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه با هماهنگی مدیریت بحران باید همیشه آمادگی برای مقابله با بحران داشته باشیم گفت: حوادث طبیعی معمولا خبر نمی کند و دستگاه های متولی و مرتبط باید در همه حال آمادگی برای پیشگیری از حوادث و مشکلات پیش رو را داشته باشند.
رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به تشکیل کارگروه های تخصصی تاکید کرد و افزود: حداقل باید در هرماه یک مانور عملیاتی و پیشگیری از حوادث ناگوار در دستگاه های اجرایی با همکاری مدیریت بحران انجام شود تا آمادگی برای مقابله با بحران را داشته باشیم.
امامی یگانه آموزش را برای مقابله با بحران ضروری بر شمرد و افزود: آموزش را باید از مدارس شروع کنیم و برای ارایه آموزش های لازم به مردم و کارکنان نباید قصور کرد.
او تاکید کرد: از ظرفیت دهیارها و شوراها در روستاها برای مدیریت مشکلات استفاده شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در پایان از عوامل دستگاه های اجرایی خواست در ایام سوگواری سید سالار شهیدان نهایت همکاری برای حفظ آرامش عزاداران حسینی (ع) داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار