برگزاری پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در فارس

شیراز(پانا) _ پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه 6 محرم مصادف با 15 شهریور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و 600 نقطه دیگر در استان از ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد،

کد مطلب: ۹۵۱۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی  در فارس

دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در فارس هدف همایش شیرخوارگان را فریاد مظلومیت شیرخواره کربلا و محکوم کردن کشتار کودکان بی‌گناه عنوان کرد و از کسب مقام اول توسط فارس در برگزاری این همایش بطور متوالی در 6 سال اخیر خبر داد.

شهروز صبوری برتری فارس را هم از لحاظ کمی و کیفی در خصوص نقاط و مکان برگزاری و جمعیتی عنوان کرد و افزود: مهمترین بخشی که برای امتیاز دهی قلمداد میشد بحث پوشش خبری بود که کسب این مقام اول از زحمات اصحاب رسانه است.

او از وجود 600 نقطه برای اجرای همایش در فارس خبرداد و افزود: استان فارس به 4 منطقه شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تقسیم شده است که هر منطقه یک مسول برای پیگیری اقدامات ستادی و اداری دارد.

او گفت: یک مسول اجرایی عملیاتی نیز برای سازماندهی به روستاها و مناطق تحت پوشش شهرستان ها نیز در نظر گرفته شده است.

دبیر همایش شیرخوارگان حسینی در فارس با اشاره به اینکه امسال با کمک خیران و افردادی که نذر داشتند ۸۰ هزار دست لباس دوخته و تهیه شده است، افزود: ۳۵ هزار دست لباس در شهرستان‌های استان توزیع شده و مابقی روز جمعه درب ورودی حرم مطهر احمدبن موسی (ع) توزیع خواهد شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان فارس، قرائت سراسری نذرنامه این همایش، برپایی ایستگاه‌های پزشکی رایگان برای ارائه خدمات معاینه و مشاوره پزشکی مادر و کودک، در صحن حرم مطهر شاهچراغ (ع) و برخی از شهرستان‌های استان را از برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

او گفت: قرائت زیارت نذرنامه راس ساعت ۱۰ بصورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای فارس از حرم مطهر شاه چراغ (ع) پخش خواهد شد.

او افزود: تمام مادران می‌توانند از سامانه 3000800232 کودکان خود را برای این همایش ثبت نام کنند.

همچنین گفت: مادران در سایت khademinshiraz.ir به عنوان باشگاه شیرخوارگان حسینی ثبت نام کنند تا از خدماتی قبیل: درمانی، فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی، اقامتی و زیارتی برای مادر و فرزند استفاده کنند.

به گفته‌ی صبوری، خواهران علاقه‌مند می‌توانند با حضور در این مرکز فرهنگی به آدرس شیراز - بلوار سرداران - نبش چهار راه سرداران در آماده کردن و بسته‌بندی لباس‌ها همکاری کنند.

پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه 6 محرم مصادف با 15 شهریور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و 600 نقطه دیگر در استان از ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد، و در شیراز از مسیرهای شاهزاده قاسم و سه راه نمازی سرویس های ویژه ای از طریق اتوبوسرانی تدارک دیده شده است.

خبرنگار: ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار