مربی پژوهش سرای دانش آموزی خسروشاه مقام سوم مسابقات کدنویسی کشور را کسب کرد

تبریز (پانا) - در اولین دوره مسابقات کد نویسی پژوهش سراهای دانش آموزی سراسرکشور،‌ به میزبانی استان قزوین، ستار هاشمی خسروشاهی از پژوهشسرای خسروشاه مقام سوم مسابقات را بدست آورد.

کد مطلب: ۹۵۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مربی پژوهش سرای دانش آموزی خسروشاه مقام سوم مسابقات کدنویسی کشور را کسب کرد

در اولین دوره ازمسابقات کد نویسی با گرایش برنامه نویسی و تولید برنامه ها ی بومی بر روی سیستم عامل اندروید و هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی که پنجم و ششم شهریورامسال به میزبانی استان قزوین برگزار شد، ستا رهاشمی مربی پژوهش سرای دانش آموزی توانست به مقام سوم دست یابد.

در حاشیه این مسابقات، نمایشگاهی از آثار دانش آموزان پژوهش سراهای سراسر کشور ترتیب یافته وجدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی، پژوهشی، اختراعات، ابداعات و نوآوری های دانش آموزان استان آذربایجان شرقی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه با حضور کلیه استانها و با هدف ترویج فرهنگ پژوهش، تبیین وضع موجود پژوهش و فناوری در پژوهش سراهای کشور و نمایش آثار دانش آموزان نخبه و پژوهشگر جهت تشویق و ترغیب سایر دانش آموزان می باشد.

در این نمایشگاه؛ اخترعات و ابداعات دانش آموزان استان آذربایجان شرقی مورد بازدید و تمجید علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت و دیگر کارکنان ستادی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار