معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشتستان خبر داد؛

درخشش دانش آموز نخبه دشتستانی در اختتامیه دهمین المپیاد ملی نانو

معاون آموزش متوسطه دشتستان گفت: دو دانش آموز از دشتستان موفق به اخذ مدال برنز و نقره دهمین المپیاد ملی نانو شدند و در دوران نوجوانی، سهمیه نخبگانی را از طرف بنیاد ملی نخبگان کشور دریافت نمودند.

کد مطلب: ۹۵۱۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموز نخبه دشتستانی در اختتامیه دهمین المپیاد ملی نانو

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، امراله قاسمی در مصاحبه با خبرنگار این اداره اظهار داشت: آئین اختتامیه دهمین المپیاد علوم و فناوری نانو در سازمان مرکزی پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار گردید و نتایج نهایی برگزیدگان دهمین دوره از المپیاد علوم و فناوری نانو اعلام شد.

وی ادامه داد: دهمین المپیاد نانو با حضور بیش از ۱۷۵۰۰ دانش آموز از سراسر کشور برگزار گردید و بعد از دو مرحله آزمون تستی و تستی تشریحی تعداد ۳۰دانش آموز به مرحله علمی عملی ۷روزه راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه دشتستان بیان داشت: راه یافتگان به مرحله نهایی، پژوهش خود را بر روی تصفیه پساب به کمک زئولیت ها انجام دادند و به تالیف مقاله و دفاع از آن پرداختند.

قاسمی گفت: در المپیاد امسال دو دانش آموز از دشتستان موفق به اخذ مدال برنز و نقره شدند و در دوران نوجوانی، سهمیه نخبگانی از طرف بنیاد ملی نخبگان کشور دریافت نمودند.

معاون آموزش متوسطه تصریح کرد: آقای سیدرضا موسوی دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان امام خمینی برازجان موفق به کسب مدال برنز و خانم ساینا ملکی دانش آموز دبیرستان فرزانگان متوسطه اول برازجان در سال گذشته؛ موفق به کسب مدال نقره گردید.

قاسمی گفت: این دو دانش آموز ضمن دریافت مدال های خود از رئیس ستاد توسعه فناوری نانو ایران و رئیس مدارس سمپاد کشور به عضویت رسمی کانون برگزیدگان باشگاه نانو در آمدند و بزودی لوح نخبگانی خود را از بنیاد ملی نخبگان کشور دریافت خواهند نمود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشتستان اظهار کرد: پژوهشسرای متقین برازجان از میان بیش از ۱۸۰پژوهشسرای فعال در حوزه نانو، موفق به دریافت تندیس برترین پژوهشسراهای کشور از لحاظ عملکرد و تراز علمی داوطلبان شد.

گفتنی است در این آیین تندیس برترین پژوهشسراهای کشور از لحاظ عملکرد و تراز علمی داوطلبان اهدایی به پژوهش سرای متقین برازجان، از طرف دکتر سعید سرکار (رئیس ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری) و دکتر فاطمه مهاجرانی (رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان) به آقایان مرتضی پورعسکربرازجانی مدرس نانو و محمد باقری مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان امام خمینی برازجان اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار