مرکز درمانی جدید در اردبیل احداث شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواست تا مرکز درمانی دیگری را در اردبیل تاسیس کند.

کد مطلب: ۹۵۱۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مرکز درمانی جدید در اردبیل احداث شود

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از وی خواست تا مرکز درمانی دیگری را در اردبیل تاسیس کند.

او با اشاره به اینکه بیمارستان تامین اجتماعی سبلان مرکز استان اردبیل هیچ تناسبی با افرایش نرخ جمعیتی این شهر ندارد، احداث مرکز درمانی دیگر در شهر اردبیل را ضروری دانست.

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل، احداث مرکز رفاهی تامین اجتماعی در شهرستان سرعین را راه‌کاری مناسب جهت خدمات دهی به جامعه تحت پوشش این سازمان عنوان کرد.

بهنام جو همچنین با تاکید بر اجرایی نمودن مصوبات سفر وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جلسه دیدار با محمد شریعتمداری خواستار رفع مشکلات احداثی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نمین و گرمی شد.

او با بیان اینکه قدم‌های مثبتی در جهت ایجاد اشتغال علی الخصوص در مناطق محروم و روستایی در این استان برداشته شده است، یکی از دیگر نیاز‌های منطقه را تخصیص سهمیه بیمه تامین اجتماعی فرشبافان در کارگاه‌های متمرکز برشمرد.

سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور نیز با قول مساعد درخصوص عملیاتی نمودن فرایند رفع این مشکلات و موانع اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تهاتر با شهرداری‌ها روند اجرایی موارد مطرح شده کلید خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار