مدیر کل آموزش و پرورش استان :

فرآیند مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دقیق و شفاف است

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فرآیند مصاحبه دانشگاه فرهنگیان بر اساس قوانین و مقررات، دقیق و شفاف است و همواره تلاش می شود حقی ضایع نشود.

کد مطلب: ۹۵۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دقیق و شفاف است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همراهی معاون پژوهش و برنامه ریزی استان از فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 98 در محل دانشگاه فرهنگیان شهید رجائی و علامه طباطبائی ارومیه بازدید کرد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این خصوص گفت: سهمیه پذیرش در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری برای استان آذربایجان غربی 1241 نفر اعلام شده است که این سهمیه بر اساس نیاز، نرخ کمبود، بازنشستگی و ماندگاری نیرو در طی 4 سال پیش رو (از سال 1398 تا 1402) محاسبه و به مناطق تابعه توزیع خواهد شد.

محمدی بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای انجام فرآیند مصاحبه و مراحل بررسی مدارک وسنجش سلامت داوطلبان پیش بینی شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: برای مصاحبه با پذیرفته شدگان طبق ضوابط، مصاحبه کنندگان موظفند بارعایت مولفه های عمومی واختصاصی، ویژگیهای شخصیتی، انگیزه، علاقه ومیزان شناخت و انتظارات داوطلبان از حرفه معلمی را مورد ارزیابی قراردهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید بر ایجاد آرامش و محیط بدون استرس برای افراد مصاحبه شونده تاکید کرد و گفت: رعایت عدالت و اصل بی طرفی در فرآیند مصاحبه همواره دردستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار