مدیرکل آموزش و پرورش استان از مراحل مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان بازدید کرد

زنجان (پانا) - ظهر امروز مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه رئیس و معاون پشتیبانی دانشگاه فرهنگیان و روسای ادارات گزینش، حراست و روابط عمومی از مراحل مختلف گزینش پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۵۰۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان از مراحل مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان بازدید کرد

ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر اهمیت امر گزینش در انتخاب معلمان استان گفت: گزینش افراد یک اصل مهم و اثرگذار در تامین نیروی انسانی کارامد است و به این خاطر باید حساسیت بیشتری روی این امر اعمال گردد.

وی تأمین نیروی انسانی مطلوب برای آموزش و پرورش را محصول گزینش اصولی افراد خواند و افزود: سرنوشت نسل آینده به دست این معلمان خواهد بود و جا دارد دقت و وسواس بیشتری در این زمینه به خرج داده شود تا بهترین نیرو بتوانند وارد عرصه تعلیم و تربیت شوند.

رفیعی انجام وظایف تربیتی یک معلم را امری خطیر عنوان و تصریح کرد: از جمله ضروریات تعلیم و تربیت اسلامی و پرورش نسل اندیشه ورز و توانمند، ورود انسانهای شایسته و گزیده به نهاد تعلیم و تربیت است و در این صورت است که آینده جامعه تضمین می شود.

گفتنی است در این بازدید رئیس و معاون پشتیبانی دانشگاه فرهنگیان نیز اطلاعات لازم را در خصوص مراحل مختلف گزینش و اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار