نماینده مردم خدابنده زنجان در جمع مدیران مدارس:

روشنگری بنای پیشرفت جامعه است

زنجان (پانا) - نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با حضور در گردهمایی مدیران مدارس خدابنده در باره موضوعات و مسائل آموزش و پرورش شهرستان و کشور به ایراد سخرانی پرداخت.

کد مطلب: ۹۵۰۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
روشنگری بنای پیشرفت جامعه است

احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده با تبریک هفته دولت بر اهمیت انتخاب مردم در طول تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره نمود و بر کمک به رفع مسائل و چالش های پیش روی اقتصادی، اجتماعی، مدیریتی و معیشتی آموزش و پرورش به عنوان یکی از دغدغه های اصلی رسالت نمایندگی خویش تاکید کرد.

بیگدلی با اشاره به اینکه به دلیل کم توجهی در مدیریت و تامین مصالح و ابزارهای آموزش و پرورش آسیب های اجتماعی دامنگیر بسیاری از مدارس شده است گفت: «اختیارات وزیر آموزش و پرورش باید فراتر از دولت باشد و تمام سعی مجلس جذب بودجه حداکثری برای دستگاه آموزش و پرورش است.»

وی در ادامه با بیان اینکه محرم ترین افراد برای جامعه خود مردم هستند و روشنگری بنای پیشرفت جامعه است، میثاق با مردم و قانون اساسی را مسیر واقعی دموکراسی در جمهوری اسلامی دانست.

در پایان بیگدلی تخصیص 1200میلیارد تومان منابع اعتباری مازاد برای تجهیزات گرمایشی مدارس، افتتاح 11 مدرسه جدیدالاحداث، تبدیل وضعیت 50درصد نیروهای قراردادی به استخدام پیمانی را اقدامات انجام شده در حوزه آموزش و پرورش شهرستان خدابنده بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار