به مناسبت هفته دولت در اندیمشک انجام شد؛

برگزاری آیین بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه

اندیمشک (پانا) - آئین بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری شهرستان اندیمشک برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه

عصر امروز آئین بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه اجرایی شهرستان اندیمشک با حضور فرماندار، روسای دستگاه های اجرایی و کارمندان نمونه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد

فرماندار شهرستان اندیمشک در ابتدا ضمن تبریک هفته دولت و روزکارمند به اهمیت و زحمات صورت گرفته و فاکتورها و آیتم های یک کارمند نمونه پرداخت.

پیمان جهانگیری گفت: از زحمات تمام عزیزان تشکر میکنم و قطعا تلاش های صورت گرفته توسط کارمندان نمونه، الگویی برای دیگر کارمندان است.

جهانگیری اظهار کرد: در شهرستان اندیمشک یک رویه یک دست و یکصدا، در جهت رفاه حال مردم در حال کار کردن است.

او افزود: یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی میداریم. دو شهیدی که سرآمد تمام دولت‌ها بودند. آنها در ساده زیستی، خدمت رسانی، پاسخگو بودن، مسئولیت پذیری و شفاف سازی شهره ی خاص و عام بودند.

در ادامه پروژه‌های قابل بهره برداری و برخی پروژه های در حال ساخت در هفته دولت، از سوی فرماندار اندیمشک تشریح شد.

معاون فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: تببین بیانیه گام دوم انقلاب رمز گشایش مشکلات بشر است.

کرم صرفه جو با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم،گفت: قطعا این لطفی بزرگ از سوی خداوند متعال است و این فرصت به ما داده شده است تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

در پایان این آئین، تجلیل و تقدیر از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان اندیمشک توسط فرماندار این شهرستان صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار