فاطمه مهاجرانی: جسارت با چاشنی ادب رمز موفقیت در کارها است

شهریار (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، آیین تجلیل از برگزیدگان بیست‌و‌پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد و اولین جشنواره تجلیل از ستارگان مدارس سمپاد در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه مهاجرانی: جسارت با چاشنی ادب رمز موفقیت در کارها است

فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز استعدادهای درخشان با ابراز خرسندی از برگزاری اولین جشنواره تجلیل از ستارگان مدارس سمپاد گفت: انسان زمانی که ستاره می‌شود مسولیتش در جامعه متفاوت از قبل خواهد شد، زیرا شما ستارگان دیگر فقط متعلق به خودتان نیستید بلکه به عنوان الگو در جامعه معرفی می‌شوید و باید بار این مسولیت مهم را نیز بر دوش بکشید.
او گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی ستاره، نورافشانی است و شما ستارگان زمینی ایران عزیز نیز باید دیگران را از نور وجودی خود بهره‌مند سازید و این مهم بدست نخواهد آمد مگر با تواضع و فروتنی که باید با این ابزار در جهت رشد و اعتلای کشور استفاده کنید.
این مقام مسول دوری از تکبر و غرور را از جمله وظایف ستارگان عنوان کرد و افزود: دوری از رذائل اخلاقی شما را در جهت موفقیت در کارها یاری خواهد کرد.
مهاجرانی ساخت ایران آباد را از جمله وظایف استعدادهای درخشان دانست و گفت: جسارت با چاشنی ادب رمز موفقیت در امور است که شما با حفظ و رعایت آن نسبت که کسانی که برایتان زحمت کشیده‌اند می‌توانید در جهت اعتلای نام کشور عزیزمان بکار ببندید.
او ادب قدرت و ادب ثروت را از جمله ابزار رشد و موفقیت دانست و گفت: کمک به همنوع و رعایت حقوق دیگران از جمله وظایف شماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار