به مناسبت هفته دولت:

دفتر نمایندگی هلال احمر در مراوه تپه افتتاح شد

گنبدکاووس (پانا)– به مناسبت هفته دولت، دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر مراوه‌تپه در منتهی الیه شمال شرق گلستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۴۹۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دفتر نمایندگی هلال احمر در مراوه تپه افتتاح شد

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری پانا گلستان، در این آیین که همزمان با دومین روز از هفته دولت برگزار شد، فرماندار مراوه‌تپه گفت : جمعیت هلال احمر این شهرستان پیش از این تحت پوشش هلال احمر شهرستان کلاله اداره می شد.

امانگلدی ضمیر افزود: با افتتاح و راه اندازی نمایندگی هلال احمر که دارای نیروهای واکنش سریع و ۳۰۰ نفر عضو داوطلب است، این نهاد در دو شهر و روستاهای شهرستان مرزی مراوه‌تپه خدمت رسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پانا - دراین مراسم مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان، اویس ممشلی را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی هلال احمر مراوه‌تپه معرفی و از خدمات عبدالحمید قلی دهنه که علاوه بر مدیریت جمعیت هلال احمر کلاله، مسئولیت اداره هلال احمر مراوه‌تپه را نیز به عهده داشت، تقدیر کرد.

گفتنی است با توجه به طولانی بودن محورهای ارتباطی و شرایط جغرافیایی مراوه‌تپه و بر اساس تقاضای فرماندار این شهرستان، یک دستگاه خودرو نیسان پیکاپ در اختیار هلال احمر مراوه‌تپه قرار گرفت.

شهرستان مرزی مراوه تپه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار